مردم نقش مهمی در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی دارند

مصطفی زاده، گفت: مردم نقش مهمی در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی دارند و وظیفه شناسی مهمترین مولفه برای توسعه انقلاب اسلامی و جامعه انقلابی است.

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: هدف از خلق حماسه انقلاب اسلامی رسیدن به عزت، خودباوری و استقلال است که امروزه به تدابیر رهبری مقتدرانه تر به راه خویش ادامه می دهیم  و حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه ای همگانی است.

 

 

فرماندار روانسر با بیان اینکه  قدرت امروز ایران برگرفته از اسلام است و همه باید انقلاب را با چنگ و دندان حفظ کنیم، افزود: مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و رشد و توسعه و امنیت کشور از آن این مردم است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی تمامی اقشارجامعه مورد توجه هستند و در راستای خدمات رسانی به مردم روستاهای شهرستان اقدامات مطلوبی و مناسبی انجام شده که از جمله آنها گاز رسانی به روستاهای شهرستان، آبرسانی بهداشتی و سالم و اجرای طرح های عمرانی است. 

 

 

فرماندار روانسر تصریح کرد: انقلاب اسلامی برخاسته از اراده و موضع طبقه‌ای خاص برای رسیدن به منافع فردی یا گروهی نبود، بلکه تبلور آرمان خواهی ملتی بزرگ و متمدن بود که دست در دست هم به پا خاستند تا ضمن دستیابی به استقلال و آزادی واقعی، جایگاه کشور خود را در دنیا ارتقاء بخشند.

 

کد خبر 1145668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha