نمایشگاه دستاوردهای علمی وپژوهشی چهل و سه ساله انقلاب اسلامی برپا می شود

حجت الاسلام فراستی با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردهای علمی و پژوهشی در طول دهه های مختلف گفت: نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی و فرهنگی هنری چهل و سه ساله انقلاب اسلامی با همت کانون مصلی نمازجمعه هشتگرد برگزار می شود.

« حجت الاسلام محمدحسام فراستی» در جریان ویژه برنامه های دهه فجر با همت کانون فرهنگی هنری مصلی نماز جمعه هشتگرد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: به مناسبت دهه فجر، نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی اعم از تألیفات، مقالات علمی با نمایه ای سی اس و آی اس آی، علمی پژوهشی، سازه های دانش آموزی و دانشجویی برگزار می شود.  

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مصلی نماز جمعه هشتگرد افزود: این نمایشگاه پژوهشی علمی با محوریت بومی سازی قطعات در صنایع خودروسازی با همت کانون فرهنگی هنری مصلی نمازجمعه هشتگرد برپا می گردد. 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: بهره مندی از تکنولوژی بومی در صنعت کشاورزی شاخصه این نمایشگاه است که به مدت چهار روز از ۱۸ تا ۲۱ بهمن در مصلی نماز جمعه هشتگرد برپا است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مصلی نماز جمعه هشتگرد در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی علاقمندان دعوت می شود از این نمایشگاه علمی و پژوهشی بازدید بع عمل بیاورند. 

 

 

 

کد خبر 1145670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha