توزیع گوشت گرم در بین نیازمندان گلوگاهی

قدسی گفت: به همت اعضای کانون خدمت رضوی گلوگاه و همت خیران یک رأس گوسفند عقیقه به نیت امام رضا(ع) ذبح و در بین نیازمندان توزیع شد.

«میلاد قدسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران افزود: سنت حسنه دستگیری از نیازمندان و انفاق و نیکوکاری در جامعه فرهنگی است که از انبیای الهی و اهل بیت به ما رسیده است و باید در توسعه و ترویج آن در جامعه تلاش شود.

 

دبیر کانون خدمت رضوی گلوگاه افزود: دستگیری از نیازمندان و محرومان یک تکلیف شرعی و اجتماعی است که کانون خدمت رضوی تلاش دارد تا در این راستا و با کمک به افراد نیازمند در توانمندسازی آنان تلاش کند.

 

وی با بیان اینکه سنت حسنه کمک به نیازمندان کاری است که در طول سال در دستور کار خدمت رضوی است؛ خاطر نشان کرد: در این ایام هم یک رأس گوسفند عقیقه به نیت امام رضا(ع) ذبح و در قالب 25 بسته میان خانواده های کم برخوردار گلوگاه توزیع شد.

 

قدسی همچنین با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم گفت: در این بیانیه ایشان ضمن تقدیر از مشارکت گسترده مردم در طرح های نیکوکاری، رشد چشمگیر کمک رسانی و فعالیتهای نیکوکاری در سطح جامعه را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانسته و به انفاق به عنوان یکی از وجوه اقتصاد مقاومتی سفارش کرده است و به همین دلیل با همه توان در این بخش فعالیت داریم.

 

وی یادآور شد: به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت روستای قلعه پایان گلوگاه هم با هدف دستگیری از نیازمندان، حساب دفتری تعدادی از خانواده های کم برخوردار روستای قلعه پایان در سطح داروخانه ها و فروشگاه های محل به نیت امام رضا(ع) تسویه شد.

کد خبر 1145697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha