حضور پررنگ کانون شهید آوینی در فعالیت های فرهنگی شهر قم

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی با تاکید بر ضرورت مطالبه گری فرهنگی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد از حضور پررنگ بانوان عضو این کانون در فعالیت های فرهنگی استان قم خبر داد.

الهام بهشتی در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید آوینی گفت: این کانون توانسته است با برگزاری برنامه های مختلف حدود 500 نفر را جذب کند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد حضرت اباالفضل(ع) ادامه داد: در این کانون برنامه های مختلفی ارائه می شود.از جمله کلاس های آموزشی شامل مباحث اعتقادی، مهدویت، تدبر در قرآن و... همچنین در حوزه هنری نیز کلاس های مختلف تئاتر، نمایش و .. ودر حوره فرهنگی نیز برنامه های مختلف امر به معروف و ... را داریم.

 

بهشتی در ادامه با تاکید بر ضرورت مطالبه گری فرهنگی توسط کانون های فرهنگی هنری  مساجد بخصوص در حوزه عفاف و حجاب گفت: در همین راستا با همراهی اعضای کانون های مساجد منطقه در جشنواره مردمی عطر شمیم فاطمی شرکت کردیم.

 

                                   

 

وی افزود: بانوان شرکت کننده در جشنواره مردمی عطر شمیم فاطمی که با هدف ترویج فرهنگ ترویج عفاف و حجاب در بوستان شهید زین الدین منطقه بنیاد قم برگزار شد، با امضای طومار خواستار پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب در زمینه احیای غیرت دینی و رسیدگی به وضعیت نابسامان فرهنگی در شهر قم شدند و بر حمایت قضایی ، مادی و معنوی از نهادها و گروه های فعال در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کردند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید آوینی گفت: درکنار برگزاری این جشنواره ، 10 غرفه با عرضه محصولات فرهنگی در موضوعات تحکیم خانواده ، عفاف و حجاب و اهمیت فرزند آوری نیز برپا شد.

 

 

کد خبر 1145713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha