برگزاری ششمین جشنواره قرآن و عترت مساجد شهرستان باوی در ایام دهه فجر

مولي از برگزاري جشنواره ساليانه قرآن و عترت مساجد شهرستان باوي در ايام دهه فجر خبر داد و گفت: اين جشنواره در سه رشته تحقيق، حفظ و ترتيل و در سه رده سني برگزار مي‌شود.

«سید محمود مولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: جشنواره سالیانه قرآن و عترت مساجد شهرستان باوی هر ساله در ايام الله دهه فجر به ميزبانی مسجد امام حسين (ع) شهر ویس برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) باوی با بیان اینکه این جشنواره در سه رشته تحقیق، حفظ و ترتیل برگزار می‌شود افزود: رده سنی ۹ تا ۱۲ سال در رشته حفظ و ترتیل و رده سنی ۱۳ تا ۱۸ در سه رشته تحقیق، حفظ و ترتیل برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان تا ۱۵ بهمن فرصت داشتند از طریق راه‌های ارتباطی اعلام شده در این مسابقات ثبت‌نام کنند ادامه داد: جشنواره قرآنی مساجد باوی ۲۱ بهمن ساعت ۱۹ در مسجد امام حسین (ع) شهر ویس برگزار می‌شود.

 

مولی با باین اینکه در پایان به نفرات برتر در رشته‌ها و سنين مختلف، هدایایی به رسم ياد بود تقديم می‌شود تصریح کرد: اين جشنواره هر ساله با همکاری پايگاه مقاومت بسيج امام حسين (ع) و کانون فرهنگي هنری حضرت حجت (عج) اجرا می‌شود.

 

کد خبر 1145740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha