استقبال گیلانیان از جشنواره فیلم فجر/ خانواده شهدا به تماشای «موقعیت مهدی» نشستند

ثقتی از اکران فیلم «موقعیت مهدی» با حضور خانواده معظم شهدا در تالار مرکزی رشت خبرداد و گفت: تا کنون افزون بر سه هزار و ۶۸۰ بلیت چهلمین جشنواره فیلم فجر در گیلان به فروش رفته است.

«رضا ثقتی» با اشاره به استقبال مردم از اکران همزمان چهلمین جشنواره فیلم فجر در گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: شاهد استقبال چشمگیر گیلانیان از پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر هستیم و مردم با اطمینان از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل اکران، به تماشای فیلم‌ها می‌نشینند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان پیش فروش بلیت‌های جشنواره به صورت اینترنتی تا آخرین روز برگزاری را مورد اشاره قرار داد و گفت: تا کنون افزون بر سه هزار و ۶۸۰ بلیت جشنواره فیلم فجر به فروش رفته است.

 

وی با بیان اینکه ۱۶ فیلم این جشنواره در دو مکان تالار مرکزی و رشت و سینما ۲۲ بهمن در سه سانس اکران شده است اظهارکرد: روز گذشته چهار فیلم «بدون قرار قبلی» «بیرو»، «شب طلایی» و «موقعیت مهدی» برای ۶۳۲ نفر به روی پرده نقره‌ای سینما رفت.

 

ثقتی ادامه داد: همسران و فرزندان شهدا مهمان ویژه اکران فیلم «موقعیت مهدی» روایتی از بخشی از زندگی شهید مهدی باکری و مجاهدت‌های وی در تالار مرکزی رشت بودند که مورد استقبال آنان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه فیلم‌های «مرد بازنده»، «موقعیت مهدی» و «ملاقات خصوصی» در صدر توجه تماشاچیان گیلانی قرار دارند اعلام کرد: امروز نیز فیلم‌های «شب طلایی» یوسف حاتمی‌کیا، «موقعیت مهدی» هادی حجازی فر، «بدون قرار قبلی» بهروز شعیبی و «بیرو» مرتضی علی عباس میرزایی در رشت اکران می‌شوند.

 

 

کد خبر 1146021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha