برگزاری مسابقه پیامکی «والفجر» توسط کانون فرهنگی هنری «پویش» لردگان

شهبازی از برگزاری مسابقه پیامکی «والفجر» توسط کانون فرهنگی هنری «پویش» لردگان خبر داد و گفت: مسابقات ورزشی و مسابقه بزرگ کتابخوانی از دیگر برنامه های این کانون به مناسبت چهل سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در لردگان است.

«روح الله شهبازی تنک کلوره» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی توسط کانون فرهنگی هنری «پویش» لردگان از ۱۲ بهمن با آذین بندی مسجد و محله آغاز شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «پویش» مسجد امام رضا (ع) شهر لردگان ادامه داد: قالب برنامه های این کانون به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی به مسابقه پیامکی «والفجر» اشاره کرد و گفت: علاقه مندان باید بهترین جمله در توصیف دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را به شماره ۰۹۱۶۲۶۹۹۲۷۲ ارسال کنند.

 

شهبازی تنک کلوره با اشاره به مسابقات ورزشی کانون فرهنگی هنری «پویش» لردگان افزود: این مسابقات در قالب جام دهه فجر در رشته های مختلف ویژه جوانان و اهدای جوایز نفیس در حال برگزاری است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «پویش» مسجد امام رضا (ع) شهر لردگان ادامه داد: مسابقه بزرگ کتابخوانی نیز به همت اعضای کانون از کتاب «صعود چهل ساله» به صورت مجازی برگزار می شود.

 

وی گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر مسابقه بزرگ کتابخوانی می توانند در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۹۲۳۵۴۱۰۷۵ پیام ارسال کنند.

 

کد خبر 1146052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha