دوره تربیت مربی«مدیریت رسانه در خانواده» برگزار می شود

کانون تخصصی خانواده معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان، دوره تربیت مربی «مدیریت رسانه در خانواده» را ویژه طلاب برادر، برگزار می‌ کند.

به‌ گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، با توجه به اهمیت آشنایی با مفهوم و مهارت رسانه در خانواده و لزوم مدیریت صحیح رسانه‌ای فرزندان، کانون تخصصی خانواده معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی این حوزه، دوره تربیت مربی با عنوان «مدیریت رسانه در خانواده» را ویژه طلاب برادر برگزار می‌کند.

 

این دوره تربیت مربی سواد رسانه، در ۱۸ جلسه، با تدریس حجج اسلام حیدری، واعظ‌شهیدی و دهقان، از ۲۳ بهمن‌ماه لغایت ۱۵ اسفند‌ماه سال جاری، در محل مدرسه علمیه بقیة‌الله(عج) واقع در خیابان امام رضا(ع) ۱۸، انتهای کوچه، سمت راست برگزار می‌شود.

 

آشنایی با مباحثی همچون اركان فضای مجازی، شبكه ملی اطلاعات، منظومه فكری امامین انقلاب در ارتباط با فضای مجازی و بازی‌های رایانه، آسیب‌ها و تحلیل‌ها از موضوعات این دوره عنوان شده است.

 

همچنین فرهنگ فناوری، پاسخ به شایع‌ترین شبهات در ارتباط با فضای مجازی، بررسی تمایل كودكان به فضای مجازی، آسیب‌های رسانه‌های مجازی در خانواده، اصول پیشگیری از آسیب‌های رسانه در خانواده و اصول درمان آسیب‌های رسانه از دیگر مباحث این دوره است.

 

گفتنی است، طلاب برادر حوزه علمیه خراسان برای ثبت‌نام در این دوره تا ۲۲ بهمن‌ماه می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های ۳۸۵۹۰۱۰۰ و ۰۹۱۵۶۲۲۱۶۵۰ و یا ارتباط با شناسه کاربری s_moosavi۶۹@ در پیام‌رسان ایتا، اقدام کنند.

کد خبر 1146141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha