آغاز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از میدان «الله» شیراز

حجت ‌الاسلام ملک مکان گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شیراز راس ساعت ۹ صبح از میدان «الله» به سمت «ولیعصر» آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت ‌الاسلام «حسین ملک ‌مکان» امروز (سه شنبه 19 بهمن) در نشست خبری اعلام برنامه های یوم الله ۲۲ بهمن استان فارس اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا و لزوم حفظ سلامت جامعه، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان فارس به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

 

قائم مقام ستاد گرامیداشت دهه فجر در فارس افزود: این راهپیمایی در شهر شیراز از ساعت ۹ تا ۱۱ خواهد بود و «حاجی بابایی» نماینده مجلس شورای اسلامی در این مراسم سخنرانی می کند.

 

وی اضافه کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شیراز راس ساعت 9 صبح از میدان «الله» به سمت «ولیعصر» آغاز می شود و پس از آن مسیر خیابان زند، میدان «امام حسین (ع)»، میدان نمازی، خیابان ملاصدرا و در نهایت به سمت مکان اقامه نماز جمعه را در پیش خواهد گرفت.

 

حجت ‌الاسلام ملک مکان با بیان اینکه در مسیر شمال غرب شیراز، راهپیمایی به صورت موتوری از خیابان «معالی‌ آباد» انجام می‌شود تصریح کرد: تدابیر ترافیکی برای راهپیمایی خودرویی نیز اندیشیده شده و در خیابان ‌های اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، پارکینگ ‌هایی برای پارک خودرو‌ها در نظر گرفته شده است.

 

وی یاد آور شد: ۱۲ خودرو مجهز به سیستم صوتی در این راهپیمایی به پخش شعار‌ها و سرود‌های انقلابی اقدام می ‌کنند و در میدان «امام حسین (ع)» نیز سرود زنده اجرا می شود و استفاده از خدمات مترو و اتوبوسرانی در ساعات برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن رایگان است.

 

کد خبر 1146161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha