انقلاب اسلامی امید مظلومان عالم در عصر کنونی است

آخوند یاپنگ غراوی انقلاب اسلامی را امید مظلومان در عصر کنونی توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مراوه تپه، «یوسف آخوند یاپنگ غراوی» در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهارکرد: وقتی هواپیمای امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن در فرودگاه به زمین نشست، نگرانی همه برطرف شده بود چون امام پس از یک دوره تبعید طولانی به میهن اسلامی بازگشته بود.

 

امام جمعه اهل سنت مراوه تپه گفت: استقبال باشکوهی از سوی مردم ایران از امام خمینی (ره) شد که در تاریخ بی نظیر است. امام راحل در میان شور و شعف ملت ایران به گشور بازگشته بود‌

 

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) پس از حضور در بهشت زهرا و آن سخنرانی تاریخی، از تشکیل حکومت اسلامی سخن گفته بود. اما چند روز پس از آن و در ۲۱ بهمن ماه نیروهای طرفدار شاه با مردم وارد نبردی مسلحانه شده بودند که با پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ به این قائله ها پایان رسید‌.

 

آخوند یاپنگ غراوی بیان کرد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، پیروزی انقلاب اسلامی را سرآعاز طلوع اسلام و ارزش‌های دینی است. 

 


وی خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک یک‌ معجزه الهی  بود که توسط مردی از سلاله ای پاک به انچام رسید و امروز امید مظلومان عالم است.

 

امام جمعه اهل سنت مراوه تپه ابراز کرد: برهمه ما واجب است تا این اتفلاب را که یادگار  امام خمینی (ره) است را حفظ کنیم ک را نسل های برسانیم.

 

کد خبر 1146354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha