آشنایی کودکان با قرآن کریم از دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی است

حسنی با اشاره به اینکه آشنایی کودکان با قرآن، آنان را بیمه می کند، گفت: اگر کودکان در حوزه قرآن و معارف اسلامی باشند، آینده تضمین شده‌ای خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در مراسم جشن انقلاب ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: قرآن نور است و خداوند این نور را در هرجایی قرار نمی‌دهد.

 

امرالله حسنی با اشاره به اینکه آشنایی کودکان با قرآن آنها را برای زندگی سعادتمندانه بیمه می‌کند، گفت: اگر کودکی با قرآن آشنا شود، بیمه خواهد شد، پس اگر کودکان در حوزه قرآن و معارف اسلامی باشند، آینده تضمین شده‌ای خواهند داشت.

 

وی به سفارش پیامبر اکرم (ص) درباره قرآن و اهل بیت (ع) اشاره کرد و افزود: کسانی که به این دو موضوع مهم توجه کنند و رهرو راه پیامبران و عمل کننده به دستورات قرآن باشند، سعاتمند خواهند شد.

 

حسنی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پس از یک دوره ظلمت ایجاد شد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی کشور را از  استثمار کشورهای بیگانه نجات داد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه فضایی در جمهوری اسلامی ایجاد شده که کودکان قرآن بیاموزند و این از دستاوردهای مهم انقلاب است، تصریح کرد: از سال 1317 تا1357 رژیم شاهنشاهی کاری برای کشور انجام نداده بود، اما در همین چهل سال گذشته که انقلاب پیروز شده به دستاوردهای بسیاری دست یافته‌ایم.

 

در این مراسم که با اجرای برنامه‌های قرآنی برای کودکان همراه بود، مسابقه موضوعی فجر نیز اجرایی شد.

 

کد خبر 1146396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha