راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین به صورت خودرویی برگزار می شود

حجت الاسلام شهسواری گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان قزوین ساعت ۱۰ صبح روز جمعه به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود.

حجت الاسلام «غلامحسن شهسواری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: با توجه به شیوع سویه جدید بیماری کرونا در جامعه و بر اساس هماهنگی های به عمل آمده بین ستاد ملی کرونا و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکز و ابلاغیه ای که صادر شده، به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مراسم گرامیداشت و بزرگداشت یوم الله 22 بهمن در سال جاری مانند سال گذشته به صورت راهپیمایی خودرویی و موتوری برگزار شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: از همین رو برنامه ریزی شده تا در استان قزوین که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن  به صورت خودرویی و موتوری برگزار شود.

 

وی عنوان کرد: در شهر قزوین این راهپیمایی ساعت 10 صبح از انتهای بلوار شهید  سلیمانی (مقابل صدا و سیما) به سمت میدان سرداران، میدان میرعماد، میدان آزادی و مسجدالنبی قزوین برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام شهسوای خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امسال 22 بهمن با روز جمعه همزمان شده است بنابراین از این فرصت استفاده کردیم و برنامه پایانی در محل  نماز جمعه خواهد بود که این برنامه شامل سخنرانی قبل خطبه ها توسط آیت الله سعیدی رئیس عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا و قرائت قطعنامه است.

 

وی تأکید کرد: البته برای یوم الله 22 بهمن برنامه های جانبی هم برگزار می شود که این برنامه ها به صورت خلاقانه نظیر برگزاری پویش های مردمی در فضای مجازی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد:  مقام معظم رهبری فرمودند «دهه فجر مظهر شکوه و عظمت ملت ایران است»، اوج این عظمت و شکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اتفاق می افتد و مردم با شرکت در این برنامه حضور خود را در مراسم پاسداشت یوم الله 22 بهمن به جهانیان اعلام می دارند.

 

وی اعلام کرد: قطع یقین این حضور مردم نشان می دهد ما در هر شرایطی پای انقلاب، آرمان های امام و شهدا ایستاده ایم ولو اینکه کرونا باشد و یا تحت شدیدترین شرایط اقتصادی باشیم، ولی پای انقلاب ایستاده ایم و این موضوع در طی چهار دهه گذشته اثبات شده است.

 

حجت الاسلام شهسواری یادآور شد: امیدواریم امسال هم مردم آگاه ایران اسلامی به ویژه همشهریان در استان قزوین با درک شرایط خاصی که در کشور وجود دارد در این راهپیمایی شرکت کرده و به یاوه گویان ثابت کنند که پای ارزش ها ایستاده اند.

 

کد خبر 1146407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha