برگزاری یادواره شهدا با همت کانون بعثت تویسرکان

خدابخشیان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر یادواره شهدای شهرک فرهنگیان و سپاه با همت کانون بعثت، پایگاه مقاومت و هیات امناء مسجد النبی (ص)برگزار شد.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادواره شهدای شهرک فرهنگیان  شهرستان تویسرکان با همت کانون بعثت، پایگاه مقاومت و هیات امنای مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان برگزار شد.

 

مدیر کانون بعثت شهرستان تویسرکان برگزاری یادواره‌های شهدا را یکی از اساسی‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت دانست و افزود: امنیت و آرامش کشور مدیون خون پاک این عزیزان است .

 

وی با اشاره به رشادت های مردم ولایتمدار این منطقه در دوران دفاع مقدس افزود: مقاومت و ایثار مردم در زمان جنگ به گونه‌ای بود که بسیاری از آنها نظاره‌گر شهادت فرزندان خود بودند که صحنه‌های زیبا و حماسه‌های ماندگاری در شهرستان تویسرکان به جا گذاشتند.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا درس ایثار و شهادت را در بین ملت ایران ترویج دادند، تاکید کرد: امروز همین روحیه ایثار و شهادت طلبی باعث عزت و اقتدار ملت در جهان شده است.

 

خدابخشیان اظهار داشت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی از جمله جشن انقلاب، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی،  آذین بندی مسجد و توزیع کمک های مومنانه با همت هیات امنای مسجد النبی و اعضای کانون بعثت شهرستان تویسرکان  در حال اجرا است. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1146437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha