کانون فرهنگی و هنری انصارالمهدی (عج) بجنورد افتتاح می شود

مدیر ستاد فهما خراسان شمالی، از تجهیز و آماده افتتاح شدن کانون فرهنگی و هنری انصار المهدی (عج) بجنورد خبر داد و گفت: همزمان با ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این کانون افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی گفت: کانون فرهنگی و هنری انصار المهدی (عج) که به تازگی مجوز فعالیت در سامانه بچه های مسجد را دریافت کرده است، همزمان با 22 بهمن و با حضور مسئولان به طور رسمی آغاز به کار می کند.

 

وی افزود: این کانون در مسجد حضرت قائم آل محمد (ص) شهر بجنورد با همکاری ارکان این مسجد و به مدیریت «علی پولادی خراشا» شروع به فعالیت می کند.

 

شیرازیان اعلام کرد: حدود 15 میلیون تومان  تجهیزات و اقلامی همچون قفسه کتاب، میز و صندلی مطالعه، 100 جلد کتاب، کمد و فایل اداری برای آماده سازی این کانون جهت افتتاح، به فعالان مسجد اهدا شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: مراسم افتتاحیه این کانون جمعه 22 بهمن همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل مسجد حضرت قائم آل محمد(صلی الله علیه وآله وسلم) شهر بجنورد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می شود.

 

گفتنی است، بچه های مسجد حضرت قائم (عج) که هم اکنون اقدام به تاسیس کانون فرهنگی و هنری کرده اند، فعالیت های فرهنگی و هنری چشمگیری از جمله تشکیل گروه سرود و اجرا در محافل استانی و برنامه های زنده تلویزیونی به مناسبت های مختلف، اجرای برنامه های مناسبتی در مسجد را در کارنامه خود دارند.

 

کد خبر 1146439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha