کرونایی های جهرم از مرز ۴۰ هزار نفر عبور کرد

ارجمند گفت: با ابتلای ۲۵۷ بیمار جدید به بیماری کرونا، شمار بیماران مبتلا به این بیماری در جهرم و خفر به ۴۰ هزار و ۸۳ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سید مجید ارجمند»، امروز (چهارشنبه ۱۹ بهمنبا اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۴۰هزار شهروند جهرمی و خفری به بیماری کرونا مبتلا شده اند، عنوان کرد: این روزها شاهد ابتلای بالای شهروندان به بیماری کرونا هستیم به نحوی که امروز ۲۵۷ بیمار مبتلا به سویه «اومیکرون» شناسایی شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه در حال حاضر سه هزار و ۴۴۲ بیمار مبتلا به کرونا در قرنطیه به سر می برند، خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۳۶ هزار و ۲۳۷ بیمار نیز به بهبودی رسیده اند.

 

وی همچنین تعداد بیماران بستری در بخش آی سی یو را پنج نفر عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین تعداد ۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان جهرم بستری هستند.

 

ارجمند با اشاره به اینکه تا کنون ۳۸۰ هزار و ۹۲۲ دز واکسن در جهرم و خفر تزریق شده است، گفت: تعداد ۳۱ هزار و ۳۹۸ دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ ساله جهرمی و خفری نیز واکسن کرونا دریافت کرده اند.

 

وی اظهار داشت: همچنین امروز تعداد ۱۳ بیمار جدید به شمار بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه افزوده شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان به شمار جان باختگان کرونایی در شهرستان های جهرم و خفر اشاره کرد که با فوت یک بیمار خانم ۶۹ ساله از شهرستان جهرم تعداد آنها به ۳۱۳ نفر رسیده است.

کد خبر 1146468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha