۲۴۰۰ هکتار از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم گلستان واگذار شد

علوی گفت: امروز ۸ هزار و ۵۲۷ فقره سند از سوی بنیاد علوی به ارزش ۴۶ هزار میلیارد ریال به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار به مردم استان گلستان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدفخرالدین علوی» امروز (چهارشنبه ۲۰ بهمن) در مراسم واگذاری اسناد املاک غصب شده مردم گلستان از سوی خاندان پهلوی اظهار کرد: امروز بیست و دومین مرحله واگذاری اسناد املاک علوی در استان گلستان است که اغلب این اسناد در حوزه مسکونی است، پس از آن اسناد مربوط به بخش زراعی و تجاری است.

 

مدیرکل بنیاد مستضعفان گلستان با بیان اینکه برای صدور و تحویل این اسناد حتی یک ریال از مردم گرفته نشده است، گفت: ارزش اراضی واگذار شده ۴۶ هزار میلیارد ریال به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار است.

 

وی افزود: ۳۴.۶ درصد حجم واگذاری های املاک بنیاد علوی در استان گلستان طی دو سال اخیر انجام شده و این روند شتاب گرفته است. ضمن اینکه کل واگذاری های انجام شده در استان گلستان ۶۳ هزار و ۳۹۰ فقره بوده است.

 

علوی ادامه داد: این اسناد در ۵۳۳ روستا و ۲۱ شهر به مردم واگذار شده است که بیشترین واگذاری ها در شهرستان گنبدکاووس و کمترین واگذاری ها در شهرستان بندرگز اتفاق افتاده است.

 

کد خبر 1146510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha