۱۵ اثر سینمایی به جدول اکران جشنواره فیلم فجر شیراز افزوده شد

مرامی جدیدی گفت: از ۲۰ بهمن، ۱۵ اثر سینمایی به جدول اکران جشنواره فیلم فجر شیراز افزوده شده است و چهار سالن سینما به اکران این ۱۵ فیلم اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهروز مرامی جدیدی»، امروز (چهارشنبه 20 بهمن) با اشاره به افزوده شدن 15 اکران به جدول جشنواره فیلم ‌فجر شیراز در جمع خبرنگاران گفت: با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری شیراز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و ستاد برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر در شهر شیراز، از 20 بهمن، 15 اثر سینمایی به جدول اکران جشنواره فیلم فجر شیراز افزوده شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: چهار سالن سینما به این 15 اکران جدید در شیراز اختصاص یافته که شامل سالن سالن سینما سعدی، سالن سینما گلستان و 2 سالن در مجموعه هنر شهر آفتاب است.

وی اضافه کرد: فیلم ها در 2 نوبت 18 و 30 و 21 نمایش داده می شوند و احتمال نمایش برخی نیز به صورت فوق العاده وجود دارد و علاقمندان برای تهیه بلیت می توانند به سامانه های www.irantic.com و gisheh7.ir و cinematicket.org مراجعه کنند.

مرامی جدیدی اعلام کرد: فیلم های «موقعیت مهدی»، 2 اکران، «ملاقات خصوصی»، 2 اکران، «دسته دختران»، یک اکران، «بی رویا»، 2 اکران، «برف آخر»، یک اکران، «علفزار»، 2 اکران، «بدون قرار قبلی»، 2 اکران، «2888»، یک اکران، «شادروان»، یک اکران و «خائن کشی»، یک اکران دارند که به نمایش آثارجشنواره فیلم فجر شیراز اضافه شده اند و جدول زمان بندی اکران ها و تهیه بلیط نیز در سایت «ایران تیک» قابل مشاهده است.

کد خبر 1146512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha