اقدام ۳۰ درصد از مدارس فومن نسبت به تشکیل اتاق اولیا

بیتا گفت: ۳۰ درصد از مدارس شهرستان فومن نسبت به تشکیل اتاق اولیا اقدام کرده‌اند.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اتاق اولیاء و مربیان در مدارس شهرستان فومن افتتاح شد.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن با بیان اینکه از مجموع 168 واحد آموزشی در شهرستان، 131 مدرسه دارای انجمن اولیا و مربیان است افزود: از این تعداد 56 مدرسه در مقطع ابتدایی، 43 مدرسه در دوره اول متوسطه و 29 واحد آموزشی در مقطع دوره دوم متوسطه دارای انجمن اولیا و مربیان است.

 

وی گفت: اختصاص فضایی مستقل به نام اولیا و برای خانواده در مدارس اقدامی است تا پدرها و مادرها و مدیران مدارس و حتی دانش‌آموزان این احساس را بیشتر از هر زمان دیگر داشته باشند که بین خانه و مدرسه و بین اولیا و مربیان یک تعامل نزدیک، همفکری و همبستگی وجود دارد.

 

بیتا با اشاره به اینکه به همت مدیران مدارس، 30 درصد از مدارس شهرستان فومن نسبت به تشکیل اتاق اولیا اقدام کرده‌اند تصریح کرد: راه‌اندازی اتاق هم‌اندیشی اولیا در مدارس ضروری است و مدیران مدارس از ظرفیت‌های معنوی اولیا در مدارس استفاده کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: مدارسی که دارای فضای فیزیکی آموزشگاه بودند یک کلاس را به اتاق انجمن اولیا و مربیان اختصاص داده‌اند.

 

کد خبر 1146576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha