استقبال کردستانی‌ها از فیلم‌های هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از استقبال کردستانی‌ها از فیلم‌های هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، عبید رستمی  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و دبیر هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر استان اظهار داشت: امسال هشتمین سالی است که فیلم های جشنواره فجر به طور همزمان در کردستان اکران می شود.

 

وی افزود:  به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۱۶ فیلم سینمایی چهلمین جشنواره فیلم فجر در شهر سنندج از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ بهمن سال جاری اکران می شود. 

 

رستمی بیان کرد: براساس تدابیر اندیشیده شده اکران فیلم ها هر روز در چهار سانس در ساعت های ۱۸ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ۲ سالن شماره یک و ۲ پردیس سینما بهمن انجام می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اضافه کرد: در روزهای برگزاری این جشنواره شاهد استقبال مردم از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر بودیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه بود.

 

فیلم های این دوره شامل خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی، درب به کارگردانی سید هادی محقق، ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس، ماهان به کارگردانی حمید شاه حاتمی، مردبازنده به کارگردانی محمد حسین مهدویان، بیرو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی وهناس به کارگردانی حسین دارابی از جمله فیلم های این دوره است.

 

فیلم بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروز شعیبی، شب طلایی به کارگردانی یوسف حاتمی کیا، موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر، شادروان به کارگردانی حسین نمازی، برف آخر به کارگردانی امیر حسین عسکری، شهرک به کارگردانی علی حضرتی، علف زار به کارگردانی کاظم دانشی ، دسته دختران به کارگردانی منیر قیدی و ضد به کارگردانی امیرعباس ربیعی فیلم دیگر این دوره جشنواره است.

کد خبر 1146578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha