راهپیمایی۲۲ بهمن در جهرم به صورت خودرویی برگزار می شود

شفیعیان گفت: به سبب قرمز بودن وضعیت کرونایی جهرم، راهپیمایی ۲۲ بهمن دراین شهرستان به صورت خودرویی برگزار می شود.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم اظهار کرد: ۲۲ بهمن بهترین نماد برای وحدت، یکپارچگی و وفاداری ملتی است که بیش از ۴٣ سال به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار بودند.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: به منظور گرامی داشت دهه فجر تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان جهرم پای کار آمده و برنامه ریزی هایی انجام شد که با توجه به شیوع کرونا در ۲ سال اخیر، رویکرد و نحوه برگزاری برنامه‌های دهه فجر با سالیان پیشین متفاوت بوده است.

 

وی بیان کرد: امسال به یمن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و در شب ٢٢ بهمن، چند نقطه از شهر جهرم نورافشانی می شود.

 

شفیعیان از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان جهرم به صورت خودرویی خبر داد و اضافه کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در جهرم تصمیم بر آن شد تا راهپیمایی به صورت نمادین و با حرکت کاروان خودرویی در سطح شهر انجام شود.

 

وی به مسیر راهپیمایی خودرویی در جهرم اشاره کرد و گفت: مسیر در نظر گرفته شده برای این راهپیمایی خیابان «خیام»، چهارراه «دفاع مقدس»، بلوار «معلم»، میدان «معلم»، بلوار «جانبازان» به طرف مصلی نماز جمعه تعیین شده است.

 

 فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه پس از برگزاری مراسم کاروان خودرویی، تجمع مردم حوالی ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه در مصلای نماز جمعه جهرم انجام می شود، از عموم مردم این شهرستان جهت شرکت در مراسم مذکور دعوت به عمل آورد.


وی در پایان عنوان کرد: همچنین بانک «الله اکبر» مردم جهرم در همزمان با ۲۱ بهمن ماه رأس ساعت ٢١ انجام می شود.

 

کد خبر 1146681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha