کاروان سلامت هلال احمر بهشهر به مناطق کوهستانی بهشهر رسید

اسدی با بیان اینکه کاروان سلامت هلال احمر بهشهر به مناطق کوهستانی بهشهر رسید، گفت: این کاروان با حضور پزشکان عمومی و متخصص به ارائه خدمت به مردم مناطق محروم پرداخت.

«رمضانعلی اسدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کاروان سلامت هلال احمر بهشهر با هدف ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت و کمک به بهبود سطح سلامت روستاها، وارد روستای «غریب محله» شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر افزود: پس از بررسی و شناسایی مناطق محروم برای ارائه خدمات پزشکی و بر حسب ضرورت، کاروان سلامت داوطلبان بهشهر به روستای غریب محله بخش مرکزی بهشهر اعزام و ساکنان منطقه توسط پزشک داوطلب این جمعیت ویزیت شدند.

وی خاطر نشان کرد: با اعزام کاروان سلامت اقدامی موثر در جهت معاینه و رفع نیازهای پزشکی ساکنین این مناطق محروم صورت پذیرد.

اسدی با بیان اینکه کاروان سلامت هلال احمر بهشهر به مناطق کوهستانی بهشهر رسید؛ گفت: این کاروان با حضور پزشکان عمومی و متخصص به ارائه خدمت به مردم مناطق محروم پرداخت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر یادآور شد: این کاروان که متشکل از پزشک، پرستار، روانشناس، داروخانه و تریاژ است خدمات رایگان پزشکی ارائه دادند و در اینده به مناطق دیگر اعزام می شوند.

کد خبر 1146746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha