لبیک به فرمان رهبری تنها راه برون رفت از توطئه ها است

سردار تناکی با بیان اینکه لبیک به فرمان رهبری تنها راه برون رفت از مشکلات و توطئه های دشمن است، گفت: بدانید که اگر صبر و مقاومت کنید بدون هیچ شبهه و تردیدی قطعا باطل و دشمنان نابود خواهند شد و در آیات قرآن کریم نیز به این موضوع اشاره شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محفل شب خاطره با عنوان «قرار عاشقی» شامگاه (20 بهمن) به مناسبت سالروز عملیات والفجر هشت به همت حوزه هنری خراسان جنوبی در مسجد ولی عصر(عج) بیرجند برگزار شد.

 

سردار «اکبر تناکی» راوی و رزمنده دوران دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی علی رغم ترورهای کور و تحریم ها و همه محدودیت ها همچنان سرپا ایستاده است و با اقتدار به جلو حرکت می کند.

 

وی با بیان اینکه مشکلات فراوانی امروز در کشور داریم، افزود: بدهی های زیادی دولت قبل برای دولت فعلی به جای گذاشته است و دولت سیزدهم باید هر ماه 11 و نیم هزار میلیارد تومان اوراق قرضه را پرداخت کند.

 

سردار تناکی بیان کرد: دشمنان می خواهند به حدی سیاه نمایی کنند تا مردم ناامید شوند و حکومت پهلوی را آن قدر پاک نشان دهند که مردم به سمت آنان بروند اما به کوری چشم دشمنان این اهداف شوم محقق نخواهد شد.

 

راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه ناامیدی مردم باعث سقوط نظام می شود، ادامه داد: رسانه های فارسی زبان دشمن هر روز به دنبال ترویج ناامیدی بین مردم ایران اسلامی هستند و می خواهند معاویه را مظهر حق و علی(ع) را مظهر باطل نشان دهند.

 

وی در ادامه عنوان داشت: بدانید که اگر صبر و مقاومت کنید بدون هیچ شبهه و تردیدی قطعا باطل و دشمنان نابود خواهند شد چرا که در آیات قرآن کریم نیز به این موضوع اشاره شده است.

 

سردار تناکی با بیان اینکه دشمن توطئه های بسیاری علیه ایران اسلام انجام داده است، گفت: شرط اصلی از بین رفتن این توطئه ها و عبور از مشکلات این است که همراه با ولایت فقیه باشیم و به سخنان و فرامین مقام معظم رهبری لبیک بگوییم.

کد خبر 1146861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha