تبریک دبیر شورای فرهنگ عمومی استان به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن

«عبدالله بحرالعلومی» دبیر شورای فرهنگ عمومی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» دبیر شورای فرهنگی عمومی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، طی پیامی فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن ماه و چهل و سومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا (اسرا -۸۱)

«حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است».

 

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، با تکیه ‌بر ازخودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام از نهضت عاشورایی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شکل گرفت و مردمان ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پای در میدان گذاشتند و فجری آفریدند که دامن افق‌ها را روشن ساخت و در 22 بهمن ماه 57 پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نورباران کرد.

 

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است که فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌ها را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد و اتفاق و فصلی نو در تاریخ معاصر ایران و جهان را رقم زد. امروزه تاثیرات بالندگی و رشد  انقلاب اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان چنان طنین‌انداز است که صدای شکست مفتضحانه‌ی پلهای تزویر و ریا و مظالم شیطان‌بزرگ، جهانیان را با معجزه‌ی قرن و انفجار نور بی‌بدیل این انقلاب بیش از پیش آشنا کرده است. اما شیاطین آنی از پا نمی‌نشینند و هر روز با فتنه و تزویر و حیلتی جدید در پی خاموش کردن این نور الهی هستند.

 

بنابراین بر همه ما و ملت‌های بیدار و آگاه است که با تأسی از فرامین رهبری هوشمند و آگاه به زمانه، به نیات پلید دشمن پی برده و با وحدت و یکپارچگی آتش افروزی‌های دولت‌های استکباری و تکفیری و ایادی آنها را خاموش نماییم. ملت فهیم و سرافراز ایران اسلامی با پشتیبانی از ولایت فقیه، افق روشن خویش را در مقابل دید جهانیان به نمایش گذاشته و با حفظ وحدت و یکدلی، اهداف و آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) را با پایمردی تمام پی می‌گیرد.

 

 کار دیروز ما انقلاب و سرنگونی رژیم طاغوت بود و هدف امروز ما حفظ آرمان‌ها و ارزشهای مقدس انقلاب اسلامی در پرتو رهبری‌های حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای است.

 

اینجانب به نوبه خود ایام شکوهمند دهه فجر و سالگرد یوم‌الله ۲۲ بهمن را خدمت آحاد ملت و بالاخص اهالی غیور، ولائی و شهیدپرور و فرهنگ‌ساز استان اردبیل تبریک و تهنیت عرض نموده و اعلام میدارم که اصحاب فرهنگ و هنر، جامعه مطبوعاتی، اعضای انجمن ها و مراکز فرهنگی و هنری این استان سبلان صلابت همانند همیشه با تبعیت از رهبری و با حفظ وحدت و همبستگی و با رعایت کامل مفاد اعلامیه‌های صادره از سوی ستاد ملی کرونا شرکت در مراسمات یوم‌الله روز بیست و دوم بهمن ماه را فرض می‌دانند و  بر آرمان‌های بلند امام خمینی (ره ) و شهدای عظیم‌الشان میهن اسلامی تأکید دارند و در راه صیانت و پاسداری از  دست آوردهای نظام مقدس اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند.

 

عبدالله بحرالعلومی / دبیر شورای فرهنگ عمومی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل

کد خبر 1146863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha