راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در استان اردبیل برگزار می شود

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان اردبیل گفت: راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در استان اردبیل به همت هیئت رزمندگان اسلام و موسسه فضای مجازی سراج برگزار می شود تا عموم مردم بتوانند در این جشن انقلاب مشارکت داشته باشند.

«علی حسن زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در استان اردبیل به همت هیئت رزمندگان اسلام و موسسه فضای مجازی سراج برگزار می شود تا عموم مردم بتوانند در این جشن انقلاب مشارکت داشته باشند.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان برای استفاده از این خدمات می توانند با ارسال‌ کلمه «الله اکبر» به شماره پیامک 100000250250 و انتخاب شعار و پوستر حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن را در فضای مجازی منتشر کنند.

 

وی اذعان داشت: متاسفانه با شروع پیک ششم شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه مجددا شاهد افزایش شیوع این بیماری هستیم و به همین دلیل راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز به صورت خودرویی و موتوری خواهد بود به همین دلیل این راهکار برای مشارکت همه آحاد مردم طراحی و اجرا شد.

 

حسن زاده اضافه کرد: با مشارکت در این طرح می توانیم حضور خود را در راهپیمایی 22 بهمن ماه و همبستگی با  آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا اعلام کنید.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان افزود: امیدواریم این طرح بتواند راهکار مناسبی در جهت عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص «جهاد تبیین» باشد.

کد خبر 1146877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha