انقلاب اسلامی ارمغان الهی در تاریک ترین لحظات تاریخ ملت ایران است

حجت الاسلام ابراهیمیان با دعوت از عموم مردم البرز برای حضور در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی ارمغان الهی در تاریک ترین لحظات تاریخ ملت ایران است که با رهبری و هدایت ولی فقیه نظام طاغوت را سرنگون کرد.

« حجت الاسلام علیرضا ابراهیمیان» با دعوت از عموم مردم البرز به منظور شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: پیام انقلاب اسلامی ایران، توحید، آزادی و استقلال است. 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: مردم ایران با هدایت و حمایت حضرت امام خمینی(ره) عزت و عظمت اسلام و اهمیت جایگاه امام و ولی فقیه را نشان دادند. 

 

وی با اشاره به اهمیت نقش جوانان و نوجوان در تداوم انقلاب بیان کرد: دشمنان داخلی و خارجی در طول گذشت چهل و سه سال از انقلاب همواره سعی داشتند با کارشکنی ها پیشرفت جهش انقلاب را متوقف کنند.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ارمغان الهی در تاریک ترین لحظات تاریخ ملت ایران است که با رهبری و هدایت ولی فقیه نظام طاغوت را سرنگون کرد.

 

ابراهیمیان بیان کرد: انقلاب ما انفجار نور بود، نقطه عطف بزرگی که در تاریخ جهان ایجاد شد و بشریت پس از آن جایگاه آزادی و انقلاب مردمی را درک کرد. 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: فردا ۲۲ بهمن مردم استان البرز با حضور پرشور در عرصه راهپیمایی خودرویی بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب بیعت می بندند. 

 

 

کد خبر 1146906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha