ذوق هنری، علاقه، اخلاص و انگیزه جوانان لرستانی ستودنی است

سپهوند، با اشاره به ذوق هنری، علاقه، اخلاص و انگیزه جوانان لرستانی، گفت: برنامه های حوزه هنری در دیگر شهرستان های لرستان گسترش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سامان سپهوند»، امروز(21 بهمن)، در آیین اختتامیه پویش سلیمانی کارگاه نمایشنامه نویسی از ایده تا اجرا در خرم آباد اظهارداشت: از جوانانی که با تولید و خلق آثار نمایشی نام عزیز ملت را گرامی داشتند صمیمانه تقدیر می کنم، بی شک از جمله کارها و اقداماتی است که به صورت دلی انجام شد .

 

رئیس حوزه هنری لرستان به ذوق هنری، علاقه، اخلاص و انگیزه جوانان استان اشاره و عنوان کرد:  برگزاری این پویش در چهار شهرستان استان دستاوردی داشت که نشان دهنده استعدادها و خلاقیت های بی شماری در عرصه فعالیت های هنری در خارج از مرکز استان بوده است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نیاز است این جوانان مستعد و با انگیزه و علاقمند استان لرستان مورد حمایت جدی قرار گیرند.

 

سپهوند افزود: از مهم ترین اقدامات و برنامه های حوزه هنری  این است که فعالیت های هنری را در سایر شهرستان های استان پیگیری کرده و تنها به مرکز استان اکتفا نشود.

 

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته تاکنون به طور میانگین بین یک تا چهار برنامه هنری در 6 شهرستان استان اجرا شده است.

 

سپهوند بیان داشت: حوزه هنری تصمیم دارد و برنامه ریزی های نیز در این زمینه صورت گرفته تا فعالیت های خود را در شهرستان های مختلف استان پیگیری و اجرا نماید و امید است در این راه  با مشارکت مسئولان  فرهنگی استان شاهد اقدامات خوبی در این عرصه باشیم.

کد خبر 1146918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha