راه اندازی پرواز شیراز - دمشق تا پایان سال

زینلی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر پروازهای شیراز به نجف اشرف بعد از ۲ سال تعطیلی راه اندازی شده و به زودی پرواز شیراز-دمشق را تا پایان سال راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا زینلی»، امروز (پنج شنبه 21 بهمن) با اشاره به نحوه ثبت نام متقاضیان سفر به نجف اشرف و کربلای معلی و اعزام کاروان‌ های عتبات عالیات با تبریک دهه مبارک فجر به خبرنگاران گفت: همزمان با دهه مبارک فجر پروازهای شیراز به نجف اشرف بعد از 2 سال تعطیلی راه اندازی شده است.

 

مدیر سازمان حج و زیارت فارس افزود: تمامی دفاتر و شرکت های زیارتی دارای مجوز می توانند برای تشرف زائران فارس که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند، ثبت نام کنند.

 

وی اضافه کرد: مردم فارس باید برای ثبت نام در این خصوص تنها باید به  دفاتر و شرکت های زیارتی دارای مجوز سازمان حج و زیارت و سایت عتبات عالیات سازمان حج و زیارت به صورت اینترنتی مراجعه کنند.

 

زینلی تاکید کرد: پروازهای از شیراز سه شنبه هر هفته برگزار می شود و زائران ما شب جمعه در کربلا خواهند بود و به زودی پرواز شیراز-دمشق را تا پایان سال راه اندازی خواهد شد.

 

وی از راه اندازی کاروان ‌های عتبات مقدسه سوریه نیز خبر داد و گفت: داشتن گذرنامه با اعتبار 6 ماه برای زائران الزامی است و زائران باید واکسن کرونا زده باشند و تست منفی پی سی آر 72 ساعت قبل داشته باشند.

 

کد خبر 1146981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha