حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن میثاقی دوباره با آرمان های امام (ره) است

عباسی حضور مردم آگاه و با بصیرت گیلان هم‌گام و هم‌صدا با مردم سراسر ایران اسلامی در اجتماع ۲۲ بهمن را میثاقی دوباره با آرمان‌های امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « اسدالله عباسی » در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر و دعوت از مردم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برای حضور در اجتماع روز ۲۲ بهمن اظهار داشت: از برکات مهم انقلاب اسلامی ما حضور مردم و مشارکت در صحنه‌های مختلف است و یکی از جلوه‌های ماندگار هم حماسه‌ی حضور در مراسم ۲۲ بهمن می‌باشد.
 
استاندار گیلان با بیان اینکه امسال هم مانند سال گذشته در شرایط پیک کرونایی هستیم ابرار امیدواری کرد؛ مردم ضمن توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و مواردی که از صداوسیما و نهاد‌های مربوطه اعلام می‌شود، در مراسم ۲۲ بهمن امسال نیز همچون همیشه شرکت کنند و شاهد حماسه‌ای دیگر باشیم.
 

وی حضور مردم آگاه و با بصیرت گیلان هم‌گام و هم‌صدا با مردم سراسر ایران اسلامی در اجتماع ۲۲ بهمن را میثاقی دوباره با آرمان‌های امام (ره)،  مقام معظم رهبری و شهیدان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: این حرکت پر شور در سالروز به ثمر نشستن انقلاب، قطعا نشانه‌ پایبندی مردم به ارزش‌های انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و شهدای گرانقدر است.

کد خبر 1147054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha