انقلاب اسلامی ایران دریچه نور و امید را در دل مسلمانان گشود

سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه، فرارسیدن فجر ۱۴۰۰ را گرامی داشت و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران، الگوی مردم‌سالاری دینی را به جهان عرضه کرد و معادلات بین المللی و اندیشه های مادیگرایانه شرق و غرب را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد و به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، در بیانیه سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) آمده است: چهل و سه سال پیش، اعجاز بزرگ قرن با عنوان انقلاب اسلامی ایران در سپیده دم ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ به رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) در کشورمان طلوع کرد و ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها را در هم شکست.

 

در این بیانیه آمده است: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی»، استقلال در تصمیم‌گیری، حفظ تمامیت ارضی کشور و رساندن ایران به عزت و کرامت و ارتقاء جایگاه آن در جهان، صدور شعارهای انقلاب و الهام ‌بخشی به حق ‌طلبان عالم، گسترش برخورداری‌های عمومی و امکانات مادی، پیشرفت در معنویات و امکان سیر تکاملی در فضای انقلاب، گسترش عدالت اجتماعی، اهتمام به مبارزه با فساد و برخورد با عوامل فساد، توان ایستادگی در برابر زورگویان و سلطه‌ طلبان جهانی و حرکت در مرزهای علوم، گوشه‌ای از دستاوردهای فراوان و بی‌سابقه‌ای است که انقلاب اسلامی در حوزه های گوناگون به ارمغان آورد.       

 

سپاه استان در این بیانیه تاکید کرده است: امروز یکی از افتخارات بزرگ ملت ما این است که در برابر بزرگترین نمایش قدرت و آرایش ناوهای جنگی آمریکا و اروپا در خلیج فارس صف آرایی نموده و وحشت را از دل مظلومان به دل مستکبران منتقل ساخته است.

 

در ادامه آمده است: انقلاب اسلامی ایران دریچه نور و امید را در دل مسلمانان گشود و با الگوسازی برای ملت های مستضعف و حمایت از مسلمانان آزاده، همگرایی امت اسلام و بیداری مسلمین جهان را رقم زد و دفاع از آرمان فلسطین را جهانی کرد.

 

این بیانیه تاکید دارد: انقلاب اسلامی ایران، به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) یک تحفه الهی و هدیه غیبی از جانب خداوند منان بر این ملت مظلوم بود، که از اول هم برای خدا و الله اکبر بوده است.

 

در بیانیه سپاه چهارمحال و بختیاری آمده است: ما بسیجیان و پاسداران سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع امنیت و سلامت و حرم آل الله، با ارزش‌ های ناب اسلامی و آرمان‌ های والای امامین انقلاب تجدید عهد و پیمان نموده و اعلام می‌داریم برای مقابله با توطئه‌ های دشمنان انقلاب در گام دوم بیش از پیش آماده‌ایم.

 

در پایان از آحاد مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری دعوت می‌کنیم در آیین‌های ویژه نورافشانی و گلبانگ توحیدی الله اکبر در شب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن که امسال به خاطر شرایط کرونا، به صورت خودرویی در مرکز استان و دیگر شهرستان ها برگزار می‌شود، حضور همیشگی و پرشکوه خود را به رخ جهانیان بکشند.

 

کد خبر 1147091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha