۳۲۰ پروژه با اعتبار ۱۵۸ میلیارد تومان افتتاح شد

حمامیان از افتتاح ۳۲۰ پروژه با اعتبار ۱۵۸ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در استان اصفهان خبر داد و گفت: ۲۴ میلیارد تومان این پروژه ها اختصاص به طرح بهارستان یعنی بهینه سازی شبکه روستایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان «رحمت الله حمامیان» با یادآوری اینکه ۵۷ هزار روستای برق دار با چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک روستایی در کشور وجود دارد گفت: طرح های هادی در روستاها انجام می شد ولی شبکه برق در میان راه باقی می ماند و مشکل ساز شده بود از این رو مجلس شورای اسلامی با ایجاد بند عوارض برق، بودجه برای سال جاری بهسازی ۱۰ هزار شبکه برق را با عنوان طرح بهارستان قرار داد.
قائم مقام مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان، سهم استان اصفهان را از طرح بهارستان ۲۴ میلیارد تومان و به طور متوسط متوسط هزینه ۱۰۰ میلیون تومان برای هر روستا بیان کرد و افزود: سهم شهرستان گلپايگان از طرح بهارستان ۱۵ روستا با هزینه دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است و این طرح به واقع برای حذف شبکه های پوسیده، رفع افت ولتاژ و حذف شبکه های برق وسط راه ها برنامه ریزی شده است.


وی از افتتاح ۹ پروژه با هزینه چهار میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان در شهرستان گلپايگان و در ایام الله دهه فجر خبر داد و بیان کرد: تبدیل سیم به کابل، تعویض پایه های فرسوده و اجرای طرح بهارستان از جمله پروژه های اجرا شده در گلپایگان بوده است.
حمامیان از افتتاح ۳۲۰ پروژه با هزینه ۱۵۸ میلیارد تومان در سطح استان اصفهان و در دهه فجر خبر داد و تبیین کرد: طرح عشایر که اهدای پنل های خورشیدی قابل حمل که ۸۶۰ مورد آن در سال گذشته و ۵۰۰ مورد آن در سال جاری داده می شود و ۹۰ درصد طرح اجرایی شده است، از جمله طرح های دهه فجر سال ۱۴۰۰ است‌.
این مقام مسئول بر ادامه بودجه گذاری مجلس شورای اسلامی برای طرح بهارستان و رفع مشکل همه روستاهای کشور، در چهار سال آینده اظهار امیدواری کرد./

کد خبر 1147110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha