عرضه تولیدات کانون حضرت «سیدالشهدا (ع)» فارسان در نمایشگاه صنایع دستی

بابایی گفت: تولیدات کانون فرهنگی هنری حضرت «سیدالشهدا (ع)» به مناسبت ایام الله فجر انقلاب اسلامی در نمایشگاه صنایع دستی شهر فارسان به نمایش گذاشته شد.

«یاسر بابایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای خواهر کانون فرهنگی هنری حضرت «سیدالشهدا (ع)» با همت و تلاش، نمایشگاهی از صنایع دستی تولیدی خود برای نمایش عموم مردم برپا کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» مسجد امام حسین (ع) فارسان ادامه داد: تاکنون برنامه های مختلفی برای آموزش صنایع دستی در کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» اجرا شده بود که ماحصل آن برپایی این نمایشگاه از صنایع تولیدی خواهران عضو کانون است.

 

وی افزود: تنوع در صنایع تولیدی نشان می دهد که استعدادهای بسیار خوبی برای شکوفایی وجود دارد و این آموزش ها تاثیر سازنده ای داشته است.

 

بابایی گفت: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی این نمایشگاه در شبکه اجتماعی کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» در فضای مجازی نیز به نمایش گذاشته شده است.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم با پایان یافتن شیوع بیماری کرونا شاهد برپایی کلاس های آموزشی صنایع دستی در این کانون باشیم و بتوانیم دوره های مختلف برای استعدادهای نهفته اعضای این کانون برگزار کنیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» مسجد امام حسین (ع) فارسان ادامه داد: ایجاد انگیزه برای جوانان و جذب شدن به مساجد از اهداف برپایی نمایشگاه در کانون های فرهنگی هنری است.

 

کد خبر 1147137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha