برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب در ۱۵۰۰ شهر و ۳ هزار روستا/انجام راهپیمایی موتوری و خودرویی در شهر‌های قرمز کرونایی

موسوی با بیان اینکه مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در هزار و ۵۰۰ شهر و بیش از ۳ هزار روستا برگزار می‌کنیم،رگفت: راهپیمایی موتوری و خودرویی در شهر‌های قرمز کرونایی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سید نظام الدین موسوی، رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شب گذشته (پنجشنبه 21 بهمن) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در هزار و ۵۰۰ شهر و بیش از ۳ هزار روستا برگزار می‌کنیم، گفت: بر اساس توافقی که با ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شده در شهر‌هایی که رنگ بندی آن‌ها قرمز است و خطر بیشتری وجود دارد به رغم اینکه راهپیمایی در فضای باز انجام می‌شود، مراسم را به صورت موتوری و خودرویی برگزار می‌کنیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به شیوع امیکرون، چه تمهیداتی اندیشیده شده است که برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن به بهترین شکل برگزار شود و اتفاقی هم برای مردم نیفتد؟ افزود: امسال در ستاد مرکزی دهه فجر، اصل حاکم برای ما اولاً برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نکته بعدی، حفظ سلامت عمومی است.

 

وی با بیان اینکه در شهر‌های با رنگ بندی نارنجی و زرد، به تشخیص ستاد مقابله با کرونای استان، راهپیمایی به صورت حضوری یا موتوری و خودرویی و در شهر‌هایی که رنگ آبی دارند و خطر، کمتر است به صورت حضوری برگزار می‌شود، اضافه کرد: مراسم راهپیمایی در تهران به صورت خودرویی و موتوری در ۱۲ مسیر اعلام شده از طریق رسانه‌ها برگزار می‌شود که به مراسم نماز جمعه ختم خواهد شد و در مصلی تهران، سخنرانی رئیس جمهور، آیت الله رئیسی و صدور قطعنامه پایانی مراسم را خواهیم داشت.

 

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در این باره که آیا در فضای مجازی هم برنامه خاصی دارد؟ گفت: بله؛ در این دهه، یکی از کار‌های انجام شده این است که سامانه‌ای در سایت bahman۱۴۰۰.ir طراحی شده است که عزیزانی که به هر دلیلی امکان حضور در راهپیمایی را ندارند و یا گرفتار بیماری هستند بتوانند در این سامانه، راهپیمایی مجازی را به منظور همبستگی با آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشند البته هشتگ‌های مختلفی هم به صورت خودجوش توسط فعالان فضای مجازی طراحی شده است و امشب و فردا در شبکه‌های اجتماعی پیگیری خواهند شد.

کد خبر 1147139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha