راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهر چهارمحال و بختیاری در چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز جمعه همراه با خانواده با خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهر چهارمحال و بختیاری در چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز جمعه همراه با خانواده با خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کردند.

 

مراسم ۲۲ بهمن ماه امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت خودرویی در چهارمحال و بختیاری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

 

این مراسم در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری ساعت ۱۰ صبح امروز ۲۲ بهمن از میدان حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهرکرد آغاز و شرکت‌کنندگان با خودروهای شخصی و دیگر وسایل نقلیه به طرف بلوار آیت الله کاشانی و امتداد آن تا میدان امام حسین (ع) در حال حرکت هستند.

 

خودروهای شخصی، امدادی و ورزشی، موتورسیکلت‌های معمولی و سنگین و دوچرخه سواران در این مراسم با به همراه داشتن پلاکادرهایی با شعارهای انقلابی و پرچم جمهوری اسلامی ایران در این راهپیمایی حضور دارند و در طول مسیر با بوق زدن و روشن کردن چراغ های خود سالگرد بهار آزادی را جشن گرفتند.

 

مردم حاضر در این راهپیمایی با بوق زدن، روشن کردن چراغ های خودرو و برف پاکن خودروها خوشحالی می کنند و برخی نیز با پیاده روی چهل و سومین سالگرد انقلاب مردمی خود را جشن گرفتند.

 

در راهپیمایی امسال شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر فتنه‌گر» از بلندگوهای مستقر در طول مسیر و شرکت کنندگان در مراسم شنیده می‌شد.

 

پیش از آغاز مراسم در اطراف میدان آزادی پرچم ها و پلاکادرهای مربوط به راهپیمایی ۲۲ بهمن بین شرکت کنندگان در مراسم توزیع شد و برخی از افراد نیز با وسایلی که در منزل داشتند همچون پرچم‌ و کاغذهای رنگی خودرو خود را تزیین کرده بودند.

 

پلیس راهور در محدوده میدان حضرت قمر بنی هاشم (ع)، بلوار آیت الله کاشانی و امتداد آن تا میدان امام حسین (ع) برای ورود خودروها محدودیت ایجاد کرده است.

 

برخی مدیران دولتی نیز همراه با خانواده با استفاده از خودروهای شخصی در این مراسم حضور پیدا کرده اند و همگام با مردم مسیر میدان حضرت قمر بنی هاشم (ع) تا میدان امام حسین (ع) را طی می کنند.

 

نظیر این مراسم در شهرستان‌های دیگر استان چهارمحال و بختیاری با حضور پرشور مردم انقلابی و مرزدار استان در حال برگزاری است.

 

کد خبر 1147180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha