راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن نمایانگرمردمسالاری دینی است

سرپرست فرمانداری شیروان گفت: راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن نمایانگرمردمسالاری دینی است.

«دولت اسماعیل زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: همایش عظیم و راهپیمایی باشکوه و حضور حماسی آحاد مردم ایران اسلامی در 22 بهمن هر ساله نمایانگر مردمسالاری دینی و سند محکم جایگاه رفیع مردم در نظام اسلامی و جلوه گر زیبای وحدت، خودباوری و اقتدار ملت ایران زیر پرچم اسلام است.

 

 

سرپرست فرمانداری شیروان ضمن گرامیداشت یوم الله 22 بهمن عنوان کرد: انقلاب ما نشأت گرفته از نهضت سیدالشهدا(ع) است و یکی از اهداف این انقلاب حمایت از مظلومین و مبارزه علیه استکبارجهانی است، ما پیرو نظام هستیم تا به اهداف انقلاب دست یابیم.

 

 

اسماعیل زاده ضمن تبریک و تهنیت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: مردم انقلابی مومن و متعهد شهرستان شیروان همچون گذشته و دوشادوش هم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضوری گسترده و باشکوه داشته اند و بار دیگر حمایت خود را از آرمان ‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان دادند.

 

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی معجزه قرن و انفجار نور بود و همین کلمات برای توصیف عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی کفایت می‌کند و این ایام بهترین فرصت است برای بازخوانی اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون چرا که یکی از دسیسه های دشمنان در جنگ نرم علیه این انقلاب  ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و به‌ ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است.

 

 

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی، اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی به‌عنوان یک وظیفه آشکار برای همگان و بویژه  جامعه فرهنگیان کشور در قالب «جهاد تبیین» آشکار می‌شود.

 

 

 

کد خبر 1147211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha