هدایت رهبری و همانگی رئیس جمهور با مجلس افق روشنی فراروی دولت مردمی ترسیم کرده است

فرماندار شهرستان آبدنان گفت: هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش و تدبیر رییس جمهور و تعامل مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، افق روشنی فراروی دولت مردمی ترسیم کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مردم شهرستان آبدانان در چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی ایران و همزمان با دیگر مناطق ایران بزرگ، با حضور حماسی خود در راهپیمایی ملی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های مقدس حضرت امام(ره) و شهیدان همیشه جاوید تاریخ تجدید پیمان کردند.

 

«یدالله حاتمی» در این مراسم با تجلیل از فداکاری شهدا و نقش آفرینی مردم، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک حقیقت ماندگار است که با نصرت خدا و هدایت امام راحل  قدرت و پایداری شورانگیز مردم را به جهانیان نشان داد و با تکیه بر الطاف الهی تخت و تاج شاهان ستمگر را سرنگون کرد.

 

وی تصریح کرد: اقدامات عمرانی و تحولات سیاست خارجی دولت سیزدهم  سازنده و امیدوار کننده است که برای ثمربخشی و نتیجه گیری این حرکت کم نظیر لازم است همه اقشار و آحاد جامعه به دور از اختلاف و دو دستگی تمامی توان خود را  به کار گیرند.

 

حاتمی با تبیبن موفقیت های اقتصادی و اجتماعی و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی در ابعاد ملی و بین المللی، خاطرنشان کرد: راهبردهای مدبرانه، مقاومت های مجاهدانه و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری، وزارت خارجه آمریکا را وادار به بیان ناکامی ۴۳ ساله این کشور در برابر کامیابی و قدرت نمایی انقلاب  اسلامی ملت سرافراز ایران در جهان کرد.

 

گفتنی است، در پایان این آئین پرشکوه قطعنامه سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در پنج بند قرائت و با تکبیر الله اکبر مورد تائید راهپیمایان آبدانانی قرار گرفت.

 

کد خبر 1147236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha