حضور کردستانی‌ها در جشن ۲۲ بهمن عشق به ایران را به نمایش گذاشت

حضور باشکوه کردستانی‌ها در روز افتخارآفرین ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ بیانگر عشق ‌و ارادت این مردم به انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ۲۲ بهمن تنها یک روز از روزهای سال نیست بلکه یک دنیا افتخار، هزاران لحظه ایثار و ساعت‌ها خاطره را در خود نهفته دارد.

 

 

افتخار یک پیروزی غرورآفرین، ایثار هزاران جوان و نوجوان در پشت جبهه‌های نبرد و ساعت‌ها خاطره از رزمندگان و مردمانی که برای ثبت این روز حماسی تلاش کردند.

 

 

چهل و سه سال از آن روز میگذرد و هنوز ۲۲ بهمن برای سالخوردگان و میانسالان که آن روزها را دیده‌اند پر از خاطرات شیرین پیروزی است و برای جوانان و نوجوانانی که فقط از خاطراتش خوانده‌اند و از راویان حکایت‌ها شنیده‌اند لذت‌بخش است.

 

 

طعم این پیروزی برای همه به یادماندنی است و به یُمنِ این پیروزی هر سال راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور بزرگ و کوچک در شهرهای کشور برگزار می‌شود.

 

 

گرچه کرونا در دو سال اخیر لذت راهپیمایی گسترده‌ی مردمی را کمرنگ کرد اما این مردم هیچگاه لذت پیروزی را فراموش نمی‌کنند و با رژه خودرو و موتوری سالروز این پیروزی شکوهمند را گرامی داشتند.

 

 

امروز خودروها به پرچم ایران آذین‌بندی شد، موتورسواران پرچم ایران را در دست گرفتند و مقتدرانه و با افتخار در خیابان‌ شهرهای کردستان رژه رفتند.

 

 

تبیین اهداف انقلاب برای نسل جدید

 

 

قبل از آغاز این رژه مراسمی باشکوه در  ورزشگاه ۲۲ گولان شهرستان سنندج برپا شد نماینده ولی فقیه در کردستان در این مراسم جشن اظهار کرد: حال که در عصر انقلاب اسلامی قرار داریم باید ضمن حفظ وحدت، یاری رسان و حامی قشر آسیب‌پذیر باشیم و اهداف انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنیم.

 

 

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی بهترین کار برای مقابله با دشمن را جلوگیری از تفرقه خواند و گفت: ایجاد انسجام، همراهی با یکدیگر و مقابله با تفرقه‌افکنان نیز بهترین راهکار برای مقابله با دشمن است.

 

 

وی افزود: اهالی هر محله به فقرای آن محله و یا اهالی شهر به فقرای آن شهر توجه کنند تا به ذائقه همه که انقلاب، انقلاب مستضعفین است، چشیده شود.

 

 

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: در این ۴۳ سال با فراز و نشیب‌های مختلفی که وجود داشته، انقلاب جلو آمده است و امروز وقت تبیین شعارها و ماهیت انقلاب است که رهبری از آن به جهاد تبیین یاد می‌کنند.

 

 

حجت‌الاسلام پورذهبی بر تبیین «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» تاکید کرد.

 

 

در ادامه دانش‌آموزان حاضر در مراسم سرود افتخار «ایران من» را خواندند و حاضران با «لبیک یا خامنه‌ای» و «مرگ بر آمریکا» عشق خود را به انقلاب اسلامی بیان داشتند.

کد خبر 1147273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha