راهپییمایی موتوری و خودرویی در آذربایجان غربی با شکوه خاصی برگزار شد

راهپییمایی موتوری و خودرویی سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همزمان با سراسر کشور در ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، در این آیین خانواده‌ها به صورت خودرویی در راهپیمایی شرکت کردند و استقبال کم نظیری از این مراسم وجود داشته و خیابان‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی مملو از خودروهای شهروندان است.

 

همچنین موتورسواران ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی در حرکتی نمادین با نصب پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشاپیش خودروها در این راهپیمایی حاضر شده‌اند.

 

پخش سرودهای انقلابی و شعارهای مربوط به انقلاب اسلامی حال و هوای دیگیری به خیابان های شهر داده است گویی دوباره اولین روزهای انقلاب است.

 

مردم با حضور خود بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کرده و پشتیبانی خود را از رهبر امروز انقلاب اعلام کردند.

 

 ابراز انزجار از دشمنی‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از دیگر بخش‌های مراسم متفاوت امسال در ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان‌غربی است.

 

امسال بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس همه گیر کرونا، هیچ گونه تجمع و راهپیمایی به مناسبت ۲۲ بهمن در کشور برگزار نشد.

 

حرکت با خودروهای شخصی در مسیرهای از پیش تعیین شده و فعالیت در فضای مجازی جایگزین آیین‌ها و راهپیمایی‌های سراسری سال های قبل شد.

 

برخی از شهروندان نیز به صورت پیاده و البته با رعایت پروتکل های بهداشتی در این راهپیمایی حاضر شده اند تا عشق و ارادات قلبی خود را به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش نشان دهند.

 

کد خبر 1147302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha