صیانت از کانون خانواده مهم ترین گام در مقابله با توطئه های دشمنان است

سردار خادم، با بیان اینکه روحیه ایثار و شهادت از کانون گرم خانواده مومن و انقلابی ترویج می یابد، گفت: صیانت از کانون خانواده مهم گام در مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، سردار« احمد خادم سیدالشهدا» امروز (22 بهمن) در جمع راهپیمایان بروجرد در مصلای این شهرستان افزود: امروز بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با بیان اینکه امروز هدف راهبردی دشمنان ایجاد نا امیدی در جامعه است، خاطرنشان کرد: بیان دستاوردهای انقلاب از وظایف مهم دوستداران ایران اسلامی است.

 

فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران پیرو سید الشهدا (ع) هستند و این پیروی باعث موفقیت مردم شده است.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمنان کیان خانواده را مورد هدف توطئه های خود قرار داده اند، خاطرنشان کرد: امروز جامعه نیاز دارد تا کانون خانواده با معنویت گرم شود.

 

سردار خادم سید الشهداء با تاکید بر ضررت صیانت از کانون خانواده در برابر توطئه های دشمنان خاطرنشان کرد: در این راستا باید احترام به پدر و مادر باید در اولویت خانواده ها باشد.

 

وی ادامه داد: امروز دنیای غرب و دشمنان قصد فرو پاشی کانون خانواده را دارند و با تبلیغات رسانه ای گسست کانون خانواده را تبلیغ می کنند.

 

فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه  بیان کرد: روحیه ایثار و شهادت از کانون گرم خانواده مومن و انقلابی ترویج می یابد.

 

وی تصریح کرد: دکترین انقلاب به دنبال گسترش اخلاق مداری در جامعه هستند،  پیامبر اسلام (ص) نیز به اخلاق مداری توصیه می کند، اگر خوش اخلاقی در بین جامعه رواج داشته باشد مشکلات کم خواهد شد.

 

سردار خادم سید الشهدا افزود: انقلاب اسلامی ایران با افتخار ۴۰ سال را پشت سر گذاشت و وارد دومین مرحله تمدن سازی حکومت اسلامی شده است، گروه‌های جهادی در سراسر جهان دور هم جمع شدند و به فرماندهی سردار شهید سلیمانی داعش را شکست دادند.

 

وی با اشاره به اینکه داعش قصد گرفتن کشورهای منطقه را داشت، بیان کرد: داعش جنایات بزرگی انجام داد که اگر سردار سلیمانی در مقابل آنان ایستادگی نمی کرد جنایات خود را به تعبیر رهبری در ایران انجام می دادند، اگر داعش سوریه و عراق را می گرفت، نبرد با آنان در ایران بسیار سخت بود.

 

فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت: امروز مسوولان و ملت باید با مکتب حاج قاسم بیشتر آشنا شوند و مدیریت انقلابی و جهادی را از مکتب حاج قاسم یاد بگیریم.

 

سردار خادم سید الشهدا افزود: امروز وظیفه داریم در هر پست و مقامی هستیم به مردم خدمت صادقانه کنیم، امروز ایران اسلامی با اقتدار در جهان قدرت نمایی می کند، امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی دارای شهرهای بزرگ موشکی است که ابر قدرت‌های بزرگ جهانی توان مقابله نخواهند داشت.

 

وی اظهار داشت: در طول ۴۰ سال گذشته دشمنان بحران های بزرگی برای ایران اسلامی ایجاد کردند، ولی نتوانستند حتی یک وجب از خاک ایران را بگیرند.

 

فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز ایران اسلامی از نظر نظامی چهارمین قدرت جهانی است ولی دشمنان با جنگ رسانه ای قصد دارند تا این دستاوردها نادیده گرفته شود.

 

کد خبر 1147311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha