انقلاب اسلامی، نقشه‌های بلندمدت استکبار را به زمین زد

آیت الله شعبانی گفت: انقلاب اسلامی موفق شد نقشه‌های بلندمدت استکبار را به زمین بزند و منافع آنها را به خطر بیندازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله حبیب شعبانی ظهر امروز در جمع نمازگزاران گفت: یکی از مصادیق رعایت تقوا، حمایت از حرکت های اجتماعی است که برای تحقق آرمان های الهی اتفاق افتاد و انقلاب اسلامی یک طرح اجتماعی برای تحقق حیات مردم در جامعه بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی موفق شد نقشه‌های بلندمدت استکبار را به زمین بزند و منافع آنها را به خطر بیندازد تأکید کرد: میزان اهمیت انقلاب، به جامعیت آن در آرمان و اهدافش برمی‌گردد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک جهان بینی جدید مبتنی بر ربوبیت خدا، تکریم انسان و حیات معقول برای بشر ایجاد کرد و در نگاه دیگر انقلاب اسلامی دنبال توسعه معنوی برای بشریت است.

وی بیان داشت: در طول ۴۳ سال گذشته خطاهایی در کشور مشاهده شده که نباید آنها را به پای انقلاب اسلامی نوشت، مقام معظم رهبری نیز بارها در این زمینه تذکر داده‌اند.

وی گفت: امام راحل خط مشی کلی را برای این انقلاب ترسیم کردند و فرمودند هر کس مسئولیت دارد نه در شعار باید به معنای واقعی کلمه خادم مردم باشد و این تعابیر امام راحل اتمام حجت برای افراد مسئول در این نظام است.

امام جمعه همدان ابرازداشت: هیچ کشور و نظامی به اندازه ما مورد هجوم قرار نگرفته است و باید از مردم به خاطر این حضور و ایستادگی قدردانی کنیم.

کد خبر 1147363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha