مردم پشتوانه اصلی  ایران مقتدر در مقابل دشمنان هستند

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: حضور مردم در راهپیمایی پیام روشنی برای دشمنان است که بدانند پشتوانه ایران مقتدر مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» امروز (جمعه ۲۲ بهمن) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دزفول، با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تو دهنی محکمی به دشمنان بوده و حضور پرشور مردم پیام مهمی است که به دشمنان قسم خورده ایران داده شد.

 

امام جمعه دزفول عنوان کرد: دشمنان، امروز پیام ملت ایران را دریافت کرده‌اند و باید بفهمند ایران مقتدر امروز پشتوانه مردمی دارد.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره پای آرمانها خود و شهدا ایستاده است اضافه کرد: مردم ثابت کردند با ایستادگی و مقاومت و تحت رهبری امام خامنه‌ای ایران را تبدیل به کشوری شکست ناپذیر کرده‌اند و این موضوع امروز با حضور مردم و اقشار مختلف به ویژه جوانان و بانوان ثابت شده است.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی در ادامه رمز پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان را وحدت ملت و پیروی از رهبری دانست و ابراز کرد: دشمنان باید بفهمند درباره ملت ایران مانند همیشه دچار اشتباهات محاسباتی شده‌اند و قطعا همانگونه که با وحدت ملت بر مشکلات خارجی وافق آمده‌ایم، مشکلات داخلی را نیز برطرف خواهیم کرد.

 

وی به بیانات رهبری در دیدار سالروز ۱۹ بهمن اشاره کرد و ادامه داد: یکی از موضوعاتی که مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید دارد موضوع جهاد تببین است که باید این موضوع توسط فعالان رسانه ای، مسئولان و افرادی که صاحب تریبون هستند در نظر گرفته شود.

 

امام جمعه دزفول خاطر نشان کرد: سیاست قطعی دشمن تحریف روایات است لذا باید در مقابل امپراطوری رسانه‌ای دشمن جهاد تبیین به عنوان یک فریضه در نظر گرفته شود.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن یک جنگ ترکیبی راه انداخته و از نظرات مختلف نظیر اقتصاد و جنگ نرم وارد مبارزه شده و ما نیز باید به صورت ترکیبی دفاع کنیم گفت: در مقابل جنگ نرم دشمن باید آرایش جنگی گرفت و فرماندهان، افسران و فعالان این قرارگاه باید مشخص شود.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی به مذاکرات وین اشاره کرد و افزود: آمریکا که از برجام خارج شده و چاره‌ای جز بازگشت به آن و برداشتن تحریم‌ها ندارد اما به دنبال آن است تا روند مذاکرات را تغییر دهد و در واقع می‌خواهد به زیر میز مذاکرات بزند.

 

وی تصریح کرد: بر خلاف مسئولان آمریکا که در خصوص برجام نظرات مختلف دارند اما مسئولان ایران از انسجام و هماهنگی بالایی برخوردارند و این نشان می دهد فشار حداکثری ترامپ و آمریکا بی اثر شده و ابتکار عمل در برجام دست ایران است.

 

امام جمعه دزفول یاد آور شد: خوشبختانه مسئولان ایران، مسائل کشور را به برجام گره نزدند و همچنین اقدام به عقد قراردادهای اقتصادی با چین و روسیه باعث شده دست آنها در برجام باز باشد.

 

کد خبر 1147414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha