حضور کم نظیر مرزنشینان سربیشه در جشن۴۳ سالگی انقلاب

خسروی به حضور باشکوه مردم روستاهای مرزی سربیشه در جشن های ۴۳ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبرداد و گفت: امسال مرزنشینان روستاهای بخش درح سربیشه ۲۲ بهمن به یاد ماندنی را رقم زدند.

«حسین خسروی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه کانون حضرت علی بن ابی طالب(علیه السلام) روستای مرزی مشوکی امسال هم همانند سالهای قبل در ایام سالگرد پیروزی انقلاب برنامه های متنوعی را در روستاهای مرزی بخش درح سربیشه برگزار کرد، گفت: آذین بندی سطح روستا، پخش آهنگ‌های انقلابی، نشست بصیرتی با حضور امام جمعه درح در روستای مشوکی، جشن بزرگ انقلاب در روستاهای مرزی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و مردم روستاهای همجوار با میزبانی و محوریت کانون و شورای اسلامی روستای مشوکی از جمله این برنامه است که برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه همچنین مسابقه غذاهای بومی و محلی ویژه مرزنشینان با محوریت کانون فرهنگی روستای مشوکی در این روستا در روز 21 بهمن برگزار شد، افزود: اجرای تئاتر و برپایی نمایشگاه دست ساخته های مرزشنینان و همچنین کلنگ زنی پارک روستای مشوکی از دیگر برنامه ها بود که در دهه فجر در مشوکی اجرایی شد.

  

روابطکانون فرهنگی و هنری روستای مرزی مشوکی با بیان اینکه جشن ملی پیروزی انقلاب در روز 22 بهمن با حضور گسترده و کم نظیر مردم در روستاهای مرزی بخش درح برگزار شد، گفت: مردم روستاهای مرزی سربیشه با راهپیمایی خودرویی و پیاده روی بار دیگر با آرمان‌های نظام و رهبری بیعت کردند.

 

خسروی با بیان اینکه مرزنشینان مشوکی مثل همیشه با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر به استکبار جهانی نشان دادند که مسائل و مشکلات اقتصادی نمی تواند جلوی مردم را در حمایت از نظام بگیرد، اظهارداشت: مردم مرزنشین مشوکی نشان دادند بیماری کرونا که هیچ ،اگر بدتر از این گرفتاری ها هم پیش بیاید اما پای آرمان های نظام و انقلاب و رهبری خواهند ایستاد.

 

وی با بیان اینکه امنیت امروز در مرزها را مدیون امام، شهدا و انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم، گفت: مرزنشینان روستاهای مرزی خراسان جنوبی همواره در صحنه های دفاع از نظام و انقلاب پیشتاز بوده و ارادت قلبی خود به نظام و ولایت را نشان دادند.

 

مشوکی از روستاهای مرزی بخش درح شهرستان سربیشه خراسان جنوبی است که تا مرکز استان 200 کیلومتر و مرز افغانستان 20 کیلومتر فاصله دارد، این روستا دارای 80 خانوار جمعیت و بالغ بر 250 نفر می باشد.

 

 

کد خبر 1147490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha