«نوای سیمره» به یاد  سردار شهید قاسم سلیمانی  در فرهنگسرای ارسباران اجرا می کنند

در دومین روز سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر ۱۰ گروه به صحنه می روند، در این شب در فرهنگسرای ارسباران گروه نوای سیمره به پاسداشت سردار شهید قاسم سلیمانی به اجرا می روند.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، در دومین روز از آغاز رسمی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر 10 گروه  در تالارهای وحدت، رودکی، فرهنگسرای ارسباران، سالن دهلوی، نیاوران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به صحنه می روند.

 

اجراهای سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در بخش های  ارکسترال، موسیقی دستگاهی، موسیقی نواحی، بین‌الملل، کلاسیک غربی، موسیقی پاپ و مردمی و تلفیقی برگزار می‌شود.

 در تالار وحدت در سانس اول ۱۸:۳۰ ارکستر «پارسوآ» با اجرای سیدمحمد تنکابنی و احمد مقدسی‌زاده و سانس دوم ۲۱:۳۰ حجت اشرف‌زاده به روی صحنه می‌رود.

 

 در تالار رودکی در سانس اول ۱۸:۳۰ هنرستان موسیقی دختران و سانس دوم ۲۱:۳۰ گروه «نماد» به سرپرستی ستاره بهشتی و تریو گیتار با اجرای پریناز حیدری‌نژاد، سیاوش کشاورز و سپهر فرندی به روی صحنه می‌روند.

 

 در فرهنگسرای ارسباران در سانس اول ۱۸:۳۰ گروه «نوای سیمره»/ مهران غضنفری از لرستان «ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی» و «دالاهو»/ هوشنگ امیریان از کرمانشاه به روی صحنه می‌روند.

 

 در سالن دهلوی مراسم ویژه استاد«حسن کسایی» با اجرای زمان خیری برگزار می‌شود.

 

در سالن نیاوران در یک اجرای ویژه بانوان در سانس اول ۱۸:۳۰ از گروه «نوشه»/ نیوشا بریمانی و در سانس دوم ۲۱:۳۰ پویا کلاهی و شهرام مویدی به روی صحنه می‌روند.

 

 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران دو اجرا از علیرضا طلیسچی و فرزاد فرخ در دو سانس ۱۹ و ۲۲ برگزار می‌شود.

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره است.

کد خبر 1147578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha