باید در مورد عملکرد نظام در حوزه های مختلف روشنگری شود

حجت الاسلام ایرانی، گفت: نسل جدید مشکلات و ناکارآمدی های احتمالی را به حساب انقلاب می گذارند،اما باید در مورد عملکرد نظام در حوزه های مختلف روشنگری شود.

 

 

حجت الاسلام صادق ایرانی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب خیلی روی جامعه به ویژه جوانان کار کرده اند و تلاش کرده اند تا از هر طریقی ولو دروغ گویی و شایعه پردازی جامعه را از انقلاب دلسرد کنند که در چنین شرایطی برای دلگرم کردن جامعه نسبت به انقلاب نیاز به تبیین و روشنگری داریم.

 

 

مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه افزود: اگر برنامه های دهه فجر در جهت روشنگری و دفاع از حقانیت نظام نباشد، حقیقتا در حق نظام و انقلاب کوتاهی کرده ایم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: باید شخصیت امام(ره) را به جامعه معرفی کنیم، چراکه لایه های شخصیتی ایشان برای خیلی از ما ناشناخته مانده است،  اگر در معرفی شخصیت امام خمینی(ره) کوتاهی کنیم، هم خودمان ضرر می کنیم و هم انقلاب.

 

 

حجت الاسلام ایرانی تصریح کرد: یادآوری شهدا، روایتگری راویانی است که از نزدیک شاهد دهه‌فجر بودند و حس و لمس کردند بخصوص پیرغلامان و کسانی که در محله‌ها در دهه فجر بودند و درمبازات و راهپیمایی ها شرکت کردند،باید در تمام ایام بخصوص بهمن ماه در مسجدحضور یابند و  سخنرانی کنند .

 

مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه اظهار کرد: تجلیل و تشکر از خانواده های شهدا و ایثارگران و سرکشی از آنها  با اهدای لوح تقدیر و عکس شهید سردار سلیمانی در ایام الله دهه فجر ،  از بسیجیان نمونه پایگاه مسجد و ۱۳ نفر از بانوان فعال در عرصه فرهنگی و اجتماعی مسجد تجلیل شد ، تشکیل تیم فوتسال برای گروه بزرگسال و بالای ۱۵ سال و برگزاری مسابقه فوتسال ، مسابقات دارت و تنیس روی میز .توزیع بسته های غذایی به مناسبت دهه فجر بین خانواده نیازمند و کم برخوردار از مهمترین برنامه ها است که تا پایان بهمن ماه برگزار می شود.

 

 

وی اظهار کرد: ۴۳سال از انقلاب می گذرد و ما دهه پنجم انقلاب را پیش رو داریم  که بحث مطالبه‌گری محلات حاشیه نشین که یکی از دغدغه های رهبر است و باید جوانان را در بحث مطالبه‌گری و رسانه دخیل و آموزش دهیم که خودشان مطالبه‌گر باشند و مشکلات محله را خودشان را حل کنند.

 

 

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه دهه پنجم بنظر دهه بسیار حساسی است گفت: در دنیای امروز ،جنگ رسانه‌ای و فرهنگی مطرح است و دهه پنجم انقلاب دهه ای است که با شروع دولت سیزدهم دولتی که  با شعار عدالت محوری را برافراشته کردند و انشاالله بتوانند قدم هایی را بردارند.

 

کد خبر 1147609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha