دولت برای حل مشکلات خوزستان عزم جدی دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان اینکه دولت برای حل مشکلات این استان عزم جدی دارد گفت: برای بهبود شرایط خوزستان مصوبه های بسیار خوبی از سوی دولت تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آقارضا فتوحی» امروز (شنبه ۲۳ بهمن) در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: برای رونق بخشیدن به بخش تولید و افزایش اشتغال به دنبال بازگشت به کار و تولید واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل در خوزستان هستیم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان اضافه کرد: مردم خوزستان با وجود تمام سختی‌ها پای انقلاب و نظام هستند به همین دلیل باید در رفع مشکلات استان نهایت تلاش را کرد.

 

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های بزرگی در استان بوده‌ایم افزود: در خوزستان اقدامات خوبی انجام شده و بسیاری از روستاهای این استان که در گذشته از زیرساخت و امکانات محروم بودند بعد از انقلاب از خدمات زیادی بهره مند شدند.

 

فتوحی تصریح کرد: با وجود اقدامات انجام شده مشکلاتی در استان خوزستان وجود دارد که به دلیل غفلت‌های هشت سال گذشته شدت گرفتند اما اکنون مسئولان در سطح‌ ملی و استانی در مسیر حل این مشکلات گام برمی‌دارند.

 

وی همچنین در خصوص تاثیر تحریم بر اقتصاد کشور یاد آور شد: تحریم‌ها بی‌اثر شده و با وجود تلاش دشمنان برای فروپاشی اقتصاد کشور، بخش‌های مختلف اقتصادی در نقاط مختلف کشور با پویایی در حال فعالیت و تولید هستند.

 

کد خبر 1147661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha