دیدار اعضای کانون خدمت رضوی بهشهر با خانواده خلبان شهید مرتضی پورحبیب

طاطیان از دیدار اعضای کانون خدمت رضوی بهشهر با خانواده شهید خلبان مرتضی پورحبیب در بهشهر خبر داد و گفت: این دیدار با حضور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، یادگار امام جمعه فقید بهشهر، اعضای کانون خادمیاران رضوی و هیات جانبازان انقلاب برگزار شد.

«علی طاطیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تلاش برای پاسداشت و نکوداشت نام و یاد شهدا و خانواده شهدا خدمتی است که در طول سال به همت خادمیاران رضوی اجرایی می شود.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی بهشهر افزود: خانواده شهدا موجب افتخار این مرز و بوم هستند و همچنان که شهدا برای ما ارزشمند هستند؛ خانواده شهدا هم نور چشمان ما و برای ما دارای ارزش و احترام هستند.

وی خاطر نشان کرد: ایستادگی و صبر  خانواده شهدا موجب شد تا فرزندان و همسران شان به نبرد با دشمن رفته و از این مرز و بوم دفاع کنند.

 

طاطیان تصریح کرد: نبود عزیزان بزرگترین ضربه به هر فردی است و خانواده شهدا با گذشتن از فرزندان خود، اقتدار را برای انقلاب اسلامی ما به ارمغان آورند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی بهشهر از دیدار اعضای کانون خدمت رضوی بهشهر با خانواده شهید خلبان مرتضی پورحبیب در بهشهر خبر داد و گفت: این دیدار با حضور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، یادگار امام جمعه فقید بهشهر، اعضای کانون خادمیاران رضوی و هیات جانبازان انقلاب برگزار شد.

وی یادآور شد: در این دیدار با تجلیل از خانواده شهید پورحبیب، تبرکات رضوی به این خانواده اهدا شد.

 

خلبان شهید مرتضی پورحبیب از بهشهر، اول اردیبهشت ماه سال 92 به عنوان خلبان شکاری اف 5 در آخرین پروازش در اطراف شهرستان آبدانان به شهادت رسید.

کد خبر 1147715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha