سازمان تبلیغات اسلامی از ارگان‌های حیاتی و مهم کشور است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: تبلیغات اسلامی با توجه به وظایف و تکالیفی که بر عهده دارد از ارگان‌های حیاتی و مهم کشور و استان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، «محمد فرشکاران» در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: تبلیغات اسلامی با توجه به وظایف و تکالیفی که بر عهده دارد از ارگان‌های حیاتی و مهم کشور و استان به شمار می‌رود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی افزود: تبلیغات اسلامی یک نهاد عمومی غیردولتی بوده که در فشارها و تنگناهای مالی و اعتباری کارهایی را انجام می‌دهد که برای ارزش گذاری آنها نمی‌توان نرخی تعیین کرد.

فرشکاران تصریح کرد: رسیدن به اصول تفکری منظم و ارزشمند که منطبق بر نوع تفکرات نسل جوان و فهم جامعه مدرن باشد، هدف خطیری است که تبلیغات اسلامی باید در جهت تحقق آن تلاش کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی متذکر شد: دشمن هیچ غفلتی ندارد و در تمام عرصه‌ها شاهرگ‌ها را شناسایی کرده و با تکیه بر موضوعاتی مثل FATF و تحرم‌های ناجوانمردانه کشور را در تنگناهای شدید مالی قرار می‌دهد.

این مسؤول ادامه داد: اگر نتوانیم ارزش‌هایی مثل خودباوری و استقلال را در بین نسل جوان نهادینه کنیم و از لحاظ اقتصادی به کشورهای بیگانه وابسته باشیم، به تدریج شاهد جایگزینی فرهنگ منحط غربی با فرهنگ و تمدن دیرین اسلامی کشور خواهیم شد.

وی تاکید کرد: این در حالی است که قرارگیری علم و منطق در کنار ارزش‌های دینی جامعه را به بلوغ می‌رساند و موجب سرافرازی در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌شود.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام سیدمحمود حسینی، سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی ضمن ارائه گزارشی جامع از برنامه‌ها و فعالیت‌ها و معرفی پتانسیل‌های موجود در اداره کل تبلیغات اسلامی استان بر لزوم توجه مدیران ارشد به این توانمندی‌ها تاکید کرد.

کد خبر 1147897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha