از شب فرامرز پایور تا اجرای هنرمندان مصری و آلمانی در نیاوران

در سومین روز از جشنواره موسیقی فجر ۱۵ گروه در در بخش های ارکسترال، موسیقی دستگاهی، موسیقی نواحی، بین‌الملل، کلاسیک غربی، موسیقی پاپ و مردمی و تلفیقی به صحنه می روند.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،  امشب 24 بهمن در سومین روز از آغاز رسمی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر 15 گروه  در تالارهای وحدت، رودکی، فرهنگسرای ارسباران، سالن دهلوی، نیاوران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به صحنه می روند.

 

اجراهای سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در بخش های  ارکسترال، موسیقی دستگاهی، موسیقی نواحی، بین‌الملل، کلاسیک غربی، موسیقی پاپ و مردمی و تلفیقی برگزار می‌شود.

 

 در تالار وحدت در سانس اول ۱۸:۳۰ ارکستر نغمه باران/ علی امیرقاسمی و   در سانس دوم ۲۱:۳۰ ارکستر راز و نیاز/ سالار عقیلی  به صحنه می روند.

 

 در تالار رودکی در سانس اول ۱۸:۳۰ رسیتال کلارینت و پیانو/ محمد عبدنیک‌فرجام و هستی صفایی و سانس دوم ۲۱:۳۰ رسیتال پیانو/ نیما شناوری و گروه «ویوا»/ محمدامین عسگری و علی دل‌انگیز به صحنه می روند.

 

 در فرهنگسرای ارسباران که گروه های نواحی و موسیقی مقامی به اجرا می روند  در سانس اول ۱۸:۳۰ «مقامی ترکمنی»/ ابراهیم جرجانی (گلستان) و «پامچال»/ امید نی‌نواز (تربت‌جام) و سانس دوم ۲۱:۳۰ «بربط هرمزگان»/ مرتضی کریمی‌فاتح‌پور (بندرعباس)، محمود صادقی ورگ (خراسان شمالی) و سعدالله نصیری (کردستان)  اجرا خواهند کرد.

 

 در سالن دهلوی نیز ساعت ۲۱:۳۰ شب «فرامرز پایور» با اجرای رامین صفایی برگزار می شود.

 

 در سالن نیاوران در سانس اول ۱۸:۳۰ دونوازی عود و کوبه‌ای (مصر)/ محمد ابوذکری و ارسو کازیموف و در سانس دوم ۲۱:۳۰ موریتس ارنست رسیتال پیانو به صحنه می روند.

 

در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران که گروه های پاپ از 20 بهمن اجرا دارند  ناصر زینعلی  در  دو سانس ۱۹ و ۲۲  به اجرا می رود.

 

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره است.

 

 

کد خبر 1147906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha