کاهش آسیب های اجتماعی مهمترین دغدغه مربیان طرح تربیتی «چکامه» است

مهدوی گفت: انگیزه و دغدغه مربیان و مجموعه فعالان طرح فرهنگی اجتماعی چکامه، کاهش آسیب های اجتماعی برای رشد و تعالی در نوجوانان و جوانان با استفاده از ابزارهای فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی و دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «حسن مهدوی» امروز (24 بهمن ماه) در نشست هم اندیشی و هماهنگی با مربیان طرح فرهنگی اجتماعی چکامه گفت: شرایط کنونی جامعه با توجه به هجمه های شدید و ترکیبی جبهه استکبار در عرصه فرهنگی و اجتماعی و برای زدودن باورها و اندیشه اسلامی و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی در میان نوجوانان و جوانان با ترفندها و شیوه های مختلف، مجاهدت در عرصه تربیت نیروها و کادرسازی برای آینده انقلاب اسلامی و کم کردن آسیب های اجتماعی امری جهادی و مقدس را می طلبد.

 

مجری طرح فرهنگی اجتماعی چکامه استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود مربیان طرح چکامه بایستی با انگیزه مضاعف در این راستا حرکت کنند.

 

وی اعلام داشت: تمهیدات و هماهنگی های لازم و حمایت مسئولان کشوری و استانی از این طرح توانسته ایم امکانات و اعتبارات مکفی برای در اختیار گذاشتن مربیان مهیا کنیم.

 

مهدوی ادامه داد: این وظیفه مربیان است که از شرایط کنونی بهره برداری لازم را انجام دهند و با دغدغه مندی و کار دلسوزانه و جهادی زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را در منطقه و محله فراهم کنند.

 

مجری طرح فرهنگی اجتماعی چکامه استان افزود: ارتباط هر چه بیشتر با نوجوانان و جوانان در معرض آسیب اجتماعی خصوصاً اعتیاد بتوانند تاثیرگذاری های لازم را داشته باشند.

 

مهدوی خاطر نشان کرد: هماهنگی و ارائه بسته های معیشتی و نوشت افزار و وام های حمایت برای خانواده های دارای مشکلات معیشتی و اقتصادی، مشاوره های حقوق، تلاش برای انصراف از طلاق زوجین، همکاری با بسیج و سپاه استان و دفاتر تسهیل گری استانداری و تهیه جایزه ویژه متربیان و فعالیت های ورزشی از جمله اقدامات مربیان در سال جاری است.

 

وی اظهار داشت: انگیزه و دغدغه مربیان و مجموعه فعالان طرح فرهنگی اجتماعی چکامه، کاهش آسیب های اجتماعی برای رشد و تعالی در نوجوانان و جوانان با استفاده از ابزارهای فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی و دینی است.

کد خبر 1147998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha