تزریق بیش از ۳۴ هزار دز واکسن کرونا به دانش آموزان جهرمی

ارجمند گفت: تاکنون ۳۴ هزار و ۴۸۹ دز واکسن کرونا به دانش آموزان شهرستان جهرم تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سید مجید ارجمند»، امروز (یکشنبه ۲۴ بهمن) از جزئیات آخرین آمارها از همه گیری بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در شهرستان‌های جهرم و خفر شناسایی شده‌اند تا تعداد کل موارد مثبت در این شهرستان‌ها از آغاز شناسایی بیماری کرونا به عدد ۴۰ هزار و ۶۷۵ نفر برسد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: هم‌چنین در این مدت ۱۴ بیمار به علت شرایط حاد بیماری در بیمارستان پیمانیه بستری شدند که ۱۰ نفر از آنها مشکوک به کووید۱۹ هستند.

 

ارجمند با اشاره به اینکه روزانه صدها نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان جهرم گرفته می شود، عنوان کرد: ۱۱۸ هزار و ۹۴۷ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا تا کنون در شهرستان جهرم گرفته شده است.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه بیماران کرونایی تحت نظر پزشکان، طول درمان خود را سپری می کنند، خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا کنون ۳۶ هزار و ۸۷۲ نفر گزارش شده است.

 

ارجمند همچنین، شمار بیماران در قرنطینه سه هزارو ۴۴۴ نفر عنوان کرد که در حال حاضر طول درمان خود را تحت مراقبت پزشکان در منزل سپری می کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اذعان کرد: همچنین ۱۰ بیمار نیز در بخش کرونای این بیمارستان پذیرش شدند.

 

وی در پایان تعداد کل واکسن تزریق شده در جهرم را ۳۸۳ هزار و ۳۵۴ ذر عنوان کرد و اظهار داشت:  همچنین ۳۴ هزار و ۴۸۹ دز واکسن به دانش آموزان تزریق شده است.

کد خبر 1148000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha