برگزاری آزمون دکتری در هاله ای از ابهام

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: وضعیت برگزاری آزمون دکتری همچنان مشخص نشده است و با هماهنگی دستگاه های برگزار کننده تاریخ آزمون دکتری تعیین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفتگو با برنامه «فرامتن» شبکه افق گفت: در ستاد ملی کرونا مصوب شد که کلیه مهد‌های کودک در شهر‌های قرمز به مدت یک هفته تعطیل شود.
وی افزود: با توجه به این محدودیت ها و تعطیلی مهدهای کودک، قرار شد تا دستگاه‌های اجرایی زمینه استفاده از دور کاری را برای مادران دارای فرزند زیر ۶ سال به مدت یک هفته فراهم کنند.
شیراوژن تصریح کرد: مدت زمان مرخصی افراد مبتلا به سویه امیکرون هم ۵ روز تعیین شده که با گواهی رسمی پزشک یا ارائه تست مثبت PCR  قابل استفاده می باشد.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اضافه کرد: واحدهای صنفی نیز باید در سامانه مدیریت هوشمند کد QR  را دریافت و نصب کنند و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، خدمات ارائه دهند. در صورت عدم رعایت از طرف هر یک از واحدهای صنفی، وزارت بهداشت مکلف شضده تا واحد متخلف را پلمپ کند.  
وی در پایان با بیان اینکه وضعیت برگزاری آزمون دکتری همچنان مشخص نشده است، خاطر نشان کرد: در این راستا باید دستگاههای مجری و برگزار کننده آزمون، اطلاعات کامل و کافی را منتقل کنند تا بتوانیم درباره آن تصمیم گیری های لازم صورت بگیرد.

کد خبر 1148052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha